ناصری: خاطرات فصل قبل را فراموش کنید

ناصری: خاطرات فصل قبل را فراموش کنید

عبداله ناصری پس از تمدید قرارداد با تیم بزرگسالان فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم را نسبت به گذشته بهتر می دانم.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک فصل گذشته فولاد در لیگ هفدهم نیز برای این تیم توپ می زند. ناصری که از رده های امید فولاد کارش را در این باشگاه آغاز کرده، 2 فصل سابقه عضویت فولاد ب (فولادنوین) را در کارنامه دارد و با این تیم توانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. او تنها بازیکن راه یافته از این تیم به بزرگسالان فولاد بود و در فصل گذشته توانست 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس منجر به گل هم در اختیار هم تیمی هایش قرار دهد.

این فوتبالیست خوزستانی در خصوص فولاد لیگ هفدهم می گوید: شرایط بسیار خوبی است، خوشبختانه مسوولان باشگاه با انتخاب یک مربی خوب ایرانی توانستند زمینه پیشرفت تیم را فراهم کنند چراکه آقای پور موسوی از نظر فنی و اخلاقی در سطح خیلی بالایی هستند و می توانند با بازیکنان تیم روابط خوبی داشته باشند که این یک امتیاز بزرگ است و پس از 2 فصل ناکامی می تواند عامل پیشرفت تیم شود.

وی در خصوص سابقه اش در باشگاه فولاد می گوید: در زمانی که آقای سید کورش موسوی سرمربی امیدهای فولاد بودند من بازیکن ایشان بودم و نایب قهرمان کشور شدیم و 2 فصل هم برای تیم فولادنوین به میدان رفتم که تیم بسیار خوبی بود و مدیریت آن بر عهده آقای اژدری زاده بود که بعد از صعود به لیگ برتر و با توجه به سیاست های باشگاه علاقه داشتم به خاطر  تعصبم نسبت به تیم فولاد خوزستان در این مجموعه بمانم که با نظر آقای سعداوی فصل قبل در لیگ برتر حضور داشتم.

ناصری در ادامه به هواداران فولاد می گوید: از همه دوست داران فولاد می خواهم که خاطرات فصل گذشته را به فراموشی بسپارند؛ اینک تیم فولاد با بازیکنان جوان و ترکیبی از باتجربه ها نیازمند حضور و حمایت های پرشور آنهاست و مانند سالی که قهرمان شد باید از این تیم حمایت کرد. باید از ابتدای فصل همراه و در کنار تیم  بوده و به معنای واقعی یار دوازدهم فولاد باشند.

هافبک فولاد در خصوص اخبار جذب بازیکنان، به سایت باشگاه فولاد می گوید: خوشبختانه مدیرعامل و هیات مدیره انتخاب های خوبی دارند و امروز هم با آقای زهیوی به توافق رسیدند که بازیکن بسیار با تکنیکی هستند نوع بازی ایشان حسابی به کار تیم فولاد می آید، امیدوارم در روزهای آینده نیز با جذب نفرات مورد نظر تیمی قوی را روانه مسابقات کنند.

ناصری درباره سقف آرزوهای فوتبالی اش گفت: دوست دارم به اندازه ای پیشرفت کنم که نظر تیم های خارجی را به جلب کنم و در یکی ازتیم های فوتبال قاره اروپا به میدان بروم؛ این روز را در آینده خود می بینم.

وی در پایان به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی هم اشاره کرد و گفت: تیم ملی بسیار یک دستی داریم؛ به نظر من سردار آزمون در دیدار مقابل ازبکستان خیلی خوب بازی کرد؛ هم پرس می کرد و هم در ایجاد موقعیت و گلزنی عالی کار کرد؛ برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم.