محمودی: پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیونی به شفیعی دادیم/ هواداران در کنار تیم باشند

محمودی: پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیونی به شفیعی دادیم/ هواداران در کنار تیم باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم تراکتور سازی تبریز گفت: باشگاه در مذاکره با خالد شفیعی پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیونی ارایه داده است. 

به گزارش وبسایت نود، کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص موضع باشگاه در خصوص خداحافظی خالد شفیعی از این تیم بیان کرد: باشگاه تراکتور سازی مذاکراتی را با این بازیکن داشته و پیشنهاد یک میلیارد و صد میلونی به این بازیکن اعلام کرده ایم ولی مبلغ پیشنهادی این بازیکن بالاتر بوده است. باید ببینیم در روز های اینده چه اتفاقی رخ می دهد.

سرپرس تیم تراکتور سازی در خصوص مصاحبه های سعید آقایی در خصوص عدم پیشنهاد از این تیم به منظور تمدید قرارداد، بیان کرد: صحبت های این بازیکن صحت ندارد زیرا من پس از انتخاب به پست سرپرست تیم، به عنوان دوم بازیکن با سعید آقایی صحبت هایی را انجام داده و حل چک این بازیکن در باشگاه گسترش فولاد را به بعد از دیدار تیم ملی ایران موکول کرده بودیم که حتی باشگاه کمک هایی نیز در خصوص مبلغ این چک انجام بدهد. احتمال این موضوع وجود دارد که آقایی قصد عدم تمدید قرارداد داشته و این صحیت ها را مطرح می کند. 

محمدی در خصوص زمان شروع تمرینات نماینده تبریز، بیان کرد: تمرینات تیم از هفته آینده در تبریز با حضور سرمربی تیم برگزار خواهد شد.

وی در پایان، بیان کرد: انشالله هواداران همانند همیشه از تیم حمایت کنند و اجازه حاشیه سازی ندهد. تیم در حال حاضر به حمایت آنها نیاز دارد. 

20441