عکس نوشت/ یادگاری ارزشمند تیم ملی در دستان کی‌روش

عکس نوشت/ یادگاری ارزشمند تیم ملی در دستان کی‌روش

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از صعود ایران به جام‌جهانی، به شدت خوشحال بود و شبی خاص را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته یکی از فراموش نشدنی‌ترین شب‌های دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که بدون تردید رکن اصلی صعود ما به جام‌جهانی بود، شب گذشته نه تنها دومین صعود پیاپی خود با ایران به جام‌جهانی را تجربه کرد، بلکه تبدیل به یکی از معدود مربیان فوتبال جهان شد که موفق شده است چهار با به بزرگترین فستیوال فوتبالی جهان یعنی جام‌جهانی صعود کند.

کی‌روش دیشب بعد از سوت پایان بازی و مسجل شدن صعود تیم ملی به جام‌جهانی، به اندازه‌ای غیرقابل وصف خوشحال بود و مدام در کنار بازیکنان به شادی می‌پرداخت. او که پیراهن شماره 4 تیم ملی را به دلیل ثبت چهارمین صعود به جام‌جهانی در کارنامه حرفه‌ای خود در دست داشت و عکس‌های بسیار زیادی را با آن پیراهن ثبت کرد، در جشن و خوشحالی تک تک بازیکنان هم حضور داشت و شبی فراموش نشدنی را در کنار بازیکنان تیم ملی سپری کرد.

از آنجایی که چهارمین صعود کی‌روش به همراه یک تیم ملی به جام‌جهانی این بار مصادف با دومین صعود متوالی ایران به جام‌جهانی نیز شد، باید گفت بدون شک پیراهن شماره 4 تیم ملی برای همیشه به عنوان یک یادگاری خاص و ارزشمند نزد کی‌روش باقی خواهد ماند. مردی که روزهایی رویایی را برای فوتبال ایران ساخت.

6017