یوردی کرویف: بوش انتخابی عالی برای دورتموند بود؛ او بایرن مونیخ را دچار مشکل می کند

یوردی کرویف: بوش انتخابی عالی برای دورتموند بود؛ او بایرن مونیخ را دچار مشکل می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - یوردی کرویف معتقد است که دورتموند تحت هدایت پیتر بوش تهدیدی جدی تر برای بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، یوردی کرویف در مکابی تل آویو که هم اکنون به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه کار می کند سابقه 6 ماه فعالیت در کنار پیتر بوش سرمربی جدید دورتموند را در کارنامه دارد. کرویف می گوید که این مربی 52 ساله در آلمان به موفقیت های بزرگ دست می یابد.

یوردی کرویف در مصاحبه با Sport1 درباره پیوستن بوش به دورتموند گفت:

بوش در 18 ماه اخیر قدم های رو به جلویی بزرگی برداشته و من برای او بسیار خوشحالم. فکر می کنم بوش و دورتموند با هم همخوانی خوبی داشته باشند. بازیکنان دورتموند کاملا مناسب با فلسفه مربیگری بوش هستند.

من معتقدم بوش می تواند بایرن مونیخ را به چالش بکشد. بایرن مونیخ یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است و همیشه می توانند بهترین بازیکنانان را جذب کنند. در همین حال دورتموند هم تیمی خوب و جوان دارد. رقابت آن ها با بایرن مونیخ سال به سال شدیدتر می شود و اخیرا توانستند یک عنوان کسب کنند.

بوش بسیار تاکتیک گراست، به توپ های بلند اعتقادی ندارد اما عاشق سرعت پاس های کوتاه و تشنه گلزنی است. بوش کمی شبیه گواردیولاست. او یک ذهنیت پیروز و متمایز دارد و همیشه روی اصول خود می ماند.

بوش که توانست همراه آژاکس به فینال یورو لیگ صعود کند در دورتموند جانشین توماس توخل شد که به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه از این تیم جدا شد.

7899