پریشیچ خواهان جدایی از اینتر و پیوستن به منچستر یونایتد شد

پریشیچ خواهان جدایی از اینتر و پیوستن به منچستر یونایتد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - ایوان پریشیچ از مسئولان اینتر خواسته تا با جدایی او موافقت کنند.

به گزارش وبسایت نود، رسانه های مختلف از توافقات نهایی ایوان پریشیچ با منچستر یونایتد خبر می دهند و بعد از انتخاب لوچیانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید اینتر، وینگر کروات تصمیمش برای جدایی مصمم تر شده است.

پیرو آسولیو مدیر باشگاه اینتر چندی قبل علاقه منچستر یونایتد به پریشیچ را تایید کرد و اکنون کوریره دلو اسپورت مدعی است این بازیکن 28 ساله به توافقات نهایی با قهرمان یورو لیگ رسیده است. طبق توافق انجام شده پریشیچ در منچستر یونایتد دستمزد 100 هزار پوندی در هفته دریافت می کند.

اسپالتی نسبت به حفظ پریشیچ علاقه مند است اما محدودیت های فیرپلی مالی باعث شده مسئولان باشگاه به فروش این بازیکن فکر کنند. اینتر برای فرار از جرایم فیرپلی مالی باید یکی از بازیکنان خود را به قیمتی بیش از 25 میلیون پوند به فروش برساند و ایوان پریشیچ گزینه نخست باشگاه برای این امر به شمار می رود.

منچستر یونایتد در روزهای گذشته انتقال ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی را نهایی کرد و آن ها اکنون جدا از پریشیچ به دنبال امضا قرارداد با آندرآ بلوتی، فابینیو و آلوارو موراتا هستند. منچستر یونایتد برای انتقال پریشیچ مبلغ 35 میلیون پوند را پیشنهاد داده ولی مسئولان اینتر برای جدایی این بازیکن خواستار 44 میلیون پوند شده اند.

7899