کین: می خواهم کاپیتان اول انگلیس شوم

کین: می خواهم کاپیتان اول انگلیس شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره تیم ملی انگلیس برای بستن دائمی بازوبند کاپیتانی این تیم ابراز آمادگی کرد.

به گزارش وبسایت نود، هری کین که در جریان تساوی ۲-۲ انگلیس مقابل اسکاتلند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در غیاب وین رونی موفق شد برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی انگلیس را بر بازو ببندد عنوان کرده دوست دارد به کاپیتان دائم تیم ملی کشورش تبدیل شود. 

کین به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

خیلی دوست دارم کاپیتان اول انگلیس شوم. نمی دانم مربی در این مورد چه احساسی دارد. یک کاپیتان خوب باید در داخل و خارج زمین الگوی دیگران باشد. کاپیتان در خارج زمین در رابطه با برخورد با رسانه ها و جوانان مسئولیت دارد. 

من شخصیت ارامی دارم و کمتر پیش می آید که عصبی شوم. ذهن استواری دارم و می دانم چه اهدافی در سر دارم. می دانم چه می خواهم بکنم و این تیم اهداف بزرگی دارد. من یکی از بازیکنان این تیم هستم که می تواند صاحب بازوبند کاپیتانی شود. 

زمانی که ساوت گیت به من گفت مقابل اسکاتلند کاپیتان خواهم بود احساساتی شدم. او قبل تمرین روز جمعه این مسئله را با من در میان گذاشت. زمانی که خانواده ام را در جریان گذاشتم واقعا احساس افتخار کردم. مثل خیلی بچه های دیگر رویای چنین لحظه ای را در سر داشتم. بنابراین بستن بازوبند کاپیتانی و زدن گل تساوی بخش در آخرین دقیقه واقعا لحظات غرورآمیزی را برای من رقم زد. 

۲۰۳۱