لوپتگی: عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم با نتیجه ای بهتر زمین بازی را ترک کنیم

لوپتگی: عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم با نتیجه ای بهتر زمین بازی را ترک کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - هرچند که تیم ملی اسپانیا با نتیجه خفیف 2-1 موفق شد مقابل مقدونیه به برتری برسد اما لوپتگی اعتقاد دارد عملکرد بازیکنان تیم ملی اسپانیا بهتر از آن چیزی بوده است که نتیجه بازی بتواند آن را نشان بدهد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی اسپانیا به لطف گل های نیمه نخست داوید سیلوا و دیگو کاستا موفق شد مقابل مقدونیه به برتری برسد تا پنجاه و نهمین دیدار آخر خود در رقابت های انتخابی جام جهانی را بدون باخت پشت سر بگذارد. یولن لوپتگی با تقدیر از عملکرد شاگردانش پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

فکر می کنم برد خوبی به دست آوردیم. عملکرد متقاعد کننده ای داشتیم هرچند که این عملکرد از نتیجه بازی قابل شناسایی نیست. در فوتبال اگر از موقعیت های خود استفاده نکنید ممکن است باعث شود تا حریف کار را برای شما سخت کند، می توانستیم بازی را به 3-0 تغییر دهیم اما در نهایت مقدونیه کار را برای ما سخت تر کرد. با روحیه فوق العاده ای در زمین بازی حاضر شدیم، موقعیت های زیادی به دست آوردیم تا پیروزی آسانی داشته باشیم اما این نتیجه حاصل تلاش سخت همه بازیکنان است.

تیم ملی اسپانیا در دیدار آینده خود باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ایتالیایی برود که با امتیازی برابر با این تیم در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، لوپتگی در ادامه در این خصوص افزود:

حالا می توانیم در خصوص دیدار مقابل ایتالیا صحبت کنیم. این شانس را داریم تا با جو حاکم بر سانتیاگو برنابئو با روحیه ای مناسب مقابل ایتالیا صف آرایی کنیم. در حال حاضر باید استراحت کنیم تا باتری هایمان شارژ بشود و پس از آن مطمئنم که با آمادگی کامل مقابل ایتالیا صف آرایی خواهیم کرد.

1899