پاری سن ژرمن در اندیشه سرقت بزرگ از رئال

پاری سن ژرمن در اندیشه سرقت بزرگ از رئال

کیلیان امباپه، گزینه خرید اصلی رئال مادرید برای تابستان پیش رو، ممکن است با چرخشی 180 درجه ای راهی PSG شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به احتمال فراوان موراتا را به منچستریونایتد واگذار خواهد کرد و با جدایی این بازیکن، طبیعی است که به دنبال خرید مهاجمی در اندازه های او خواهد رفت.

هفته هاست که خبر علاقه رئال به کیلیان امباپه، ستاره و پدیده 18 ساله موناکو شنیده می شود. به ادعای رادیو مونته کارلو، موناکو تاکنون دو پیشنهاد 100 و 115 میلیون یورویی برای امباپه را رد کرده و رئالی ها حالا حاضرند 135 میلیون یورو برای جذب امباپه هزینه کنند با این حال ممکن است طی روزهای آینده، اتفاقی خلاف میل کهکشانی ها رخ دهد.

به ادعای نشریه اکیپ، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن با توپی پر وارد نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد و در اولین اقدام قصد دارد امباپه را به خدمت بگیرد.

هنریک که جایگزین کلایورت شده، حتی قرار ملاقاتی با رئیس موناکو گذاشته و با توجه به روابط خوب دو باشگاه، این احتمال که موناکو با رقمی پایین تر از رقم پیشنهادی رئالی ها، امباپه را به PSG واگذار کند وجود دارد که این بدون شک باعث آزردگی خاطر قهرمان اروپا خواهد شد. 

امباپه در مصاحبه اخیر خود گفته است که دوست دارد به تیمی برود که در آن فیکس بازی کند و حضور در تیمی بزرگ به قیمت نیمکت نشینی را تحمل نخواهد کرد.