نیک‌نفس: اولویتم صنعت نفت است

نیک‌نفس: اولویتم صنعت نفت است

هافبک دفاعی صنعت نفت می‌گوید: مشغول بررسی تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند هستم و هنوز با نفت قراردادم را امضا نکرده‌ام.

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس درباره وضعیتش برای فصل بعد گفت : من 2 پیشنهاد از ایران و 2 پیشنهاد از کشورهای غرب و شرق آسیا دارم و هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام اما مشغول بررسی درخواست‌هایم هستم و مطمئنا در هفته آینده تیم مدنظرم را انتخاب خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که حسین بغلانی و علی عبدالله‌زاده و تنی چند از بازیکنان صنعت قراردادشان را با این تیم تمدید کردند چرا تو قراردادت را تمدید نکردی و اینکه آیا فراز کمالوند روی تو نظری ندارد می‌گوید: به هیچ عنوان اینطور که می‌گویند نیست. با باشگاه صنعت گفت‌وگویی کوتاه داشته‌ام علاوه بر آنکه آقای کمالوند هم با من تماس گرفتند که این تماس خیلی برایم ارزشمند بود ضمن اینکه باید بگویم هیچ مشکلی از نظر مالی با آبادانی‌ها نداشته‌ام. اما مطمئنا هر بازیکنی در برهه‌ای از زمان تصمیم می‌گیرد که برای پیشرفت فوتبالش به جایی بهتر برود، البته اینطور نیست که صنعت تیمی سطح پایین باشد؛ اما  همانطور که گفتم در حال بررسی پیشنهاداتم هستم و تیمی را انتخاب خواهم کرد که در پیشرفت فوتبالم تاثیرگذار باشد.

وی در پایان افزود: در هفته آتی به یکی از پیشنهاداتم پاسخ خواهم داد و تیم مدنظرم را رسانه‌ای خواهم کرد و اولویتم به طور قطع صنعت خواهد بود چراکه آنجا را خانه خودم می‌دانم و اگر قرار باشد در این تیم بمانم هرچه در توان دارم برای این تیم خواهم گذاشت.