دلخوری شدید زیدان از مصاحبه جنجالی په په

دلخوری شدید زیدان از مصاحبه جنجالی په په

په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید تنها سه روز پس از قهرمانی شماره دوازده رئال در اروپا به زیدان تاخت و او را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، په په که جدایی اش از رئال مادرید حتمی است، شب گذشته در مصاحبه با کادنا کوپه صداقت زیدان را زیر سوال برد و گفت که برخی تصمیمات او را درک نکرده است. په په حتی به مقایسه بنیتس با زیدان پرداخت و گفت که حداقل بنیتس در شروع کارش به وی گفت که جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت ولی موضع زیدان متفاوت بود.

جدایی په په از رئال مادرید، در دسامبر گذشته قطعی شد؛ وقتی مدیران رئال با خواسته این مدافع پرتغالی موافقت نکردند.

په په که از سال 2007 برای رئال بازی می کند و یکی از بهترین مدافعان تاریخ این باشگاه نیز محسوب می شود، تا 31 ژوئن 2017 با رئال قرارداد دارد و در اولین نشست بین او و مدیران رئال، به وی پیشنهاد تمدید یک ساله شد. در دومین نشست، مدیران رئال به په په پیشنهاد قراردادی یک ساله و مشروط دادند که در صورت توافق طرفین، قراردادش یک سال دیگر نیز تمدید شود ولی په په خواهان تمدید قطعی دو ساله قراردادش بود و در نهایت نیز دو طرف به توافق نرسیدند.

زیدان با وجود اطلاع از این مساله و با وجود مصدومیت های گاه و بیگاه په په، هرگاه که او آماده بود، به وی میدان می داد که این حتی اعتراض برخی ستاره های رئال را هم به همراه داشت چرا که معتقد بودند په په در تمرینات مثل گذشته تلاش نمی کند و ذهن او جای دیگری است.

مصدومیت دنده در بازی با اتلتیکو(2 ماه پیش) و سپس دوری بیش از اندازه په په از تمرینات سبب شد تا زیدان به طور کامل قید او را زده و حتی در فینال لیگ قهرمانان نیز نام په په را در فهرست 18 نفره قرار نداد.

مصاحبه امروز په په نیز پایان تلخی برای وی در رئال رقم زد. انتقاد از زیدان آخرین چیزی بود که رئالی ها از په په انتظار داشتند و حتی به ادعای مارکا، زیدان و مدیران رئال به شدت از حرف های عجیب په په عصبانی شده اند.

برای مدافع ارزشمند و محبوبی مثل په په، پایانی متفاوت در رئال تصور می شد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.