چالش نقل و انتقالات یوونتوس

چالش نقل و انتقالات یوونتوس

پس از شکست سنگین در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال، بوفون می گوید یک شانس دیگر برای رسیدن به قهرمانی اروپا دارد. پس چرا نباید تورینی ها به خاطر او هم که شده هرکاری برای رسیدن به این هدف بکنند.

به گزارش "ورزش سه"، یووه در این فصل نشان داد که از چه پتانسیل بالایی برخوردار است. آنها آلگری را دارند و به همین خاطر هم می توانند جاه طلبی هایشان را تا رسیدن به رویای جی جی بوفون و قهرمانی در اروپا ادامه دهند.

حالا فصل نقل و انتقالات از راه رسیده است. خودتان را جای آلگری بگذارید. اگر برای خرید فوق ستاره محدودیت تنها یک انتخاب داشتید کدام بازیکن را به تورین می بردید؟ به نظر شما یووه با چه نفراتی تیم بهتری خواهد شد؟

دروازبان سخت است یووه را بدون بوفون حتی تصور کرد. اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. پس بهتر است جانشین او هم هرچه زودتر انتخاب شود تا از بازی در کنار این دروازبان بزرگ چیزهایی بیاموزد. در بین گزینه های ایتالیایی اسامی زیادی به امید بوفون شدند شنیده می شوند اما یووه مدعی قهرمانی تیمی نیست که بشود به جوان ها برای کسب تجربه میدان داد. اما پیشنهاد ما کسی است که علاوه بر سن کم، تجربه بالا و صد البته کارنامه درخشانی دارد. سنگربان یک متر و 90 سانتی متری اهل اسلوونی که با 24 سال سن دروازه اتلتیکو مادرید را بیمه کرده است. چرا که نه؟ کسی نگفته جانشین بوفون در یووه حتما باید ایتالیایی باشد چرا که جانشین خلف ایتالیایی اسطوره یووه به نظر دونارومای میلان است.

خط دفاعی شاید تا پیش از فینال یووه-رئال می شد گفت خط دفاعی تورینی ها بی نقص است اما این باازی ثابت کرد چنین حرفی ادعایی بیش نیست هرچند نمی شود منکر کیفیت بالای مدافعان و کار دفاعی فوق العاده یوونتوس در فصل گذشته شد. آلگری شاید پس از رویارویی با رئال، بیشتر از قبل به خرید واران توجه نشان دهد. او از کیفیت این مدافع فرانسوی باخبر است و شاید رئال حاضر شود برای جذب ستاره مورد علاقه اش در یووه، دست به این نقل و انتقال بزند.

خط میانی چه کسی بهتر از مارکو وراتی برای پوشیدن لباسی که سال ها پیرلو در آن لباس خوش درخشید؟ هرچند یووه برای این خرید بزرگ باید پول زیادی خرج کند اما سخت تر از آن، رقابت با بارسا بر سر جذب او خواهد بود. وراتی که در پاریس با وجود ریزنقشی بسیار تاثیرگذار بوده حالا به نظر آماده ورود به دوره جدیدی از بازی خود است و قطعاً هر تیمی بتواند او را جذب کند خط میانی خود را به بهترین شکل تقویت کرده. شانس یوونتوس نسبت به سایر تیم های خواهان وراتی از این جهت بیشتر است که شاید وراتی دوست داشته باشد در کشور خود به بازی کردن ادامه دهد.

خط حمله هیگواین یک گلزن قهار است اما کسی که می تواند مسئولان یووه و مکس آلگری را برای خرید مهاجم جدید ترغیب کند بی شک آندره آ بلوتی است. هزینه بالای فسخ قرارداد او برای خانواده آنیلی خیلی نمی تواند مانع بزرگی به حساب آید اما یک مساله جدی تر بر سر راه این انتقال وجود خواهد داشت و آن اینکه رقیب همشهری به این راحتی ها پای این معامله نخواهد آمد. برای همین شاید بهتر است یووه به فکر جذب داگلاس کاستا باشد. آنها اگر این وینگر برزیلی را به خدمت بگیرند پولشان را صرف خرید معقولانه تری خواهند کرد که دردسر کمتری هم برایشان خواهد داشت. اگر می خواهید بوفون به تنها جام خالی در ویترین افتخاراتش برسد، به آلگری کمک کنید تا تیمش را هرچه بهتر تقویت کند. این آخرین شانس بوفون دوست داشتنی خواهد بود.