بغلانی: نمی‌توانستم به تیم دیگری فکر کنم

بغلانی: نمی‌توانستم به تیم دیگری فکر کنم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از سالها حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، نمی‌توانستم لباس تیم دیگری را بر تن کنم.

به گزارش "ورزش سه"، حسین بغلانی درباره تمدید قرارداد با صنعت نفت اظهار داشت: بعد از ۱۳ سال حضور در تیم صنعت نفت آبادان، واقعا سخت بود که به تیم دیگری بروم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به صنعت نفت و هواداران دوست‌داشتنی این تیم عادت کرده‌ام و بازی کردن در تیم‌های دیگر برایم معنی ندارد.

این مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هواداران در روزهای گذشته پیگیر موضوع ماندنم در صنعت نفت بودند و همواره به بنده لطف داشته‌اند و بدون تردید من هم این لطف آنها را بی‌پاسخ نمی‌گذارم و با تمام وجود برای تیم شهرم به میدان می‌روم.

کاپیتان صنعت نفت  با اشاره به این موضوع که صنعت نفت سال گذشته با سختی و نداری در لیگ برتر ماندگار شد، افزود: با حضور فراز کمالوند که در عین جوانی یک مربی باتجربه و باکارنامه است، شرایط‌‎مان در لیگ متفاوت خواهد بود.

بغلانی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنانی مثل کرار، جماعتی، جهانبخش، اسدی و بهزادی این نوید را می‌دهد که امسال به آنچه حق صنعت نفت است دست پیدا می‌کنیم.

بغلانی در پایان تصریح کرد: با حضور آقای کمالوند تیم شخصیت بسیار خوبی پیدا کرده است و قطعا به قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول لیگ برتر فکر می‌کنیم.