استفاده از بیل در فینال برای رئال ریسک است

استفاده از بیل در فینال برای رئال ریسک است

کریستین کارمبئو، هافبک سابق رئال مادرید، معتقد است استفاده از گرت بیل در دیدار فینال لیگ قهرمانان برای رئالی ها یک ریسک خواهد بود.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در ماه های اخیر با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده، در آستانه فینال بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کرده و اکنون بحث استفاده از او یا ایسکو مطرح است اما کارمبئو معتقد است که ممکن است در صورت استفاده از ستاره ولزی، رئال به سرنوشت اتلتیکو در فینال سال 2014 دچار شود؛ دیداری که در آن دیگو سیمئونه مجبور شد دیگو کاستا را در دقیقه 9 بیرون بکشد.

او به سایت گل گفت:" آنها بدون بیل خیلی خوب بازی کردند. متاسفانه  برای رئال، او مصدوم بود. در چمپیونزلیگ، بسیار خطرناک است که از بازیکنی استفاده کنید که کاملا آماده نیست.

می توانید این را در فینال سال 2014 ببینید. در آن دیدار اتلتیکو از دیگو کاستا در ترکیب اصلی استفاده کرد اما مجبور شدند خیلی زود او را تعویض کنند. در فینال لیگ قهرمانان، مسئله اصلی به حداقل رساندن ریسک است.

البته یوونتوس تیم کوچکی نیست. آنها خیلی قوی هستند. وقتی می بینید که یووه می تواند بارسا را شکست بدهد، به این معنی است که می تواند هر تیمی را ببرد.

رئال باید مراقب باشد زیرا یووه بازیکنان بااستعدادی مانند پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین دارد. ایگواین در رئال هم بازی کرد و او می خواهد بهترین بازی اش را ارائه بدهد تا به رئال نشان بدهد که با فروش او اشتباه کردند."