حمله تیم‌های لیگ برتری، این بار به کادرفنی پیکان

حمله تیم‌های لیگ برتری، این بار به کادرفنی پیکان

پس از آنکه ستاره های باشگاه پیکان یکی یکی مورد توجه باشگاه های لیگ برتری قرار گرفتند و در این میان گادوین منشا، سیاوش یزدانی و به احتمال فراوان سیامک نعمتی از این تیم جدا شدند، حالا نوبت مربیان این تیم رسیده که مورد توجه تیم های لیگ برتر قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که با عملکرد درخشان خود بهترین فصل تاریخ باشگاه پیکان را رقم زد و این تیم لیگ یکی را در رده ششم لیگ شانزدهم قرار داد، بلافاصله پس از پایان مسابقات با چند پیشنهاد وسوسه کننده از تیم های متمول لیگ برتر مواجه شد اما او به واسطه علاقه ای که به باشگاه پیکان پیدا کرده بود و همچنین ترجیحش به ادامه فعالیت در تهران، قید این پیشنهادات را زد و با مبلغی بسیار پایین تر از آنچه به او پیشنهاد شده بود قراردادش را با خودروسازان تمدید کرد.

با این حال و با وجود گذشت نزدیک به دو هفته از امضای قرارداد جلالی، هنوز تکلیف کادرفنی او مشخص نشده و قرارداد دستیارانش امضا نشده است. فرهاد پورغلامی، حمید مطهری، رضا مرتضی زاده، سعید عزیزیان، کیانوش رحمتی و علی قربانعلی پور، دستیاران جلالی در این فصل بودند که تا اینجای کار جدایی رحمتی و عزیزیان از کادر پیکان قطعی شده. رحمتی به عنوان دستیار عباس چمنیان راهی تیم ملی نوجوانان شد و با تصمیم جلالی، داود فنایی به عنوان جانشین عزیزیان با پیکان قرارداد بست اما هنوز تکلیف ادامه همکاری پیکانی ها با پورغلامی، مطهری، مرتضی زاده و قربانعلی پور مشخص نشده است. در میان این مربیان حمید مطهری که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته، با پیشنهادات بسیار خوبی از چند تیم لیگ برتری مواجه شده و با توجه به عدم تمدید قرارداد او تا این لحظه، بعید نیست مطهری هم از جمع پیکانی ها جدا شود. فرهاد پورغلامی هم فاصله کمی تا نیمکت ملوان داشت و احتمال اینکه او فصل آینده به عنوان سرمربی در یک تیم دیگر مشغول به کار شود زیاد است.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا پیکانی ها می توانند نفرات تاثیرگذار کادرفنی موفق خود را حفظ کنند یا آنها هم مثل بازیکنان تاثیرگذار این تیم از جمع پیکانی ها جدا خواهند شد.