شانس بارسلونا برای جذب مدافع آرسنال

شانس بارسلونا برای جذب مدافع آرسنال

بارسلونا مدت هاست که گزینه اول خود برای تقویت دفاع راست را برگزیده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی دنی آلوس، لوئیس انریکه ترجیح داد به حضور سرجی روبرتو و الکس ویدال اکتفا کرده و به این دو بازیکن اعتماد کند.

در فصلی که رو به اتمام است، هرچند سرجی روبرتو در پست غیر تخصصی خود به میدان رفت؛ ولی نمایش های بعضا خوبی از خود ارائه داد ولی مشکل بارسا آنجا بود که الکس ویدال بسیار به دور از انتظار ظاهر شد و سرجی در بسیاری هفته ها مجبور بود بدون استراحت بازی کند.

ویدال در مقطع پایانی فصل خودی نشان داد ولی یک مصدومیت بد او را برای 5 ماه به دور از میادین به دور نگاه داشت. مسئولان بارسا قصد ندارند اشتباه تابستان گذشته را تکرار کنند و به همین منظور به دنبال جذب یک مدافع راست باکیفیت هستند.

به ادعای موندودپورتیوو، گزینه اصلی بارسا کسی نیست جز هکتور بیرین، محصول آکادمی بارسلونا که در حال حاضر برای آرسنال بازی می کند. بیرین در دو سال گذشته توانسته جای ثابتی برای خود در ترکیب ثابت توپچی ها پیدا کند و رقم جدایی وی نیز تا 50 میلیون یورو پیش بینی می شود.

بارسلونا اما یک شانس خوب برای جذب بیرین دارد و آن هم عدم راهیابی آرسنال به لیگ قهرمانان اروپاست.

آرسنال فعلا در جایگاه پنجم قرار دارد و در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف اورتون برود؛ در حالی که برای کسب سهمیه، ضمن اینکه باید از این بازی سه امتیاز را کسب کند، باید امیدوار باشد که لیورپول هم مقابل میدلزبرو پیروز نشود.

در صورت عدم کسب سهمیه که برای اولین بار از سال 1997 خواهد بود، آرسنال چاره ای جز پایین آوردن قیمت بیرین نخواهد داشت و در آن صورت است که آبی اناری ها حمله نهایی خود برای جذب این بازیکن را انجام خواهند داد.