یادآوری قدرت استراتژی کروات‌ها از سوی برانکو

یادآوری قدرت استراتژی کروات‌ها از سوی برانکو

سرمربی کروات پرسپولیس امروز فرصتی یافت تا به قدرت نمایی مردان تاکتیکی کرواسی در خاورمیانه اشاره کند.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که در فوتبال ایران تنها یک مربی خارجی تا روزهای پایانی فصل و قبل از حضور زلاتکو کرانچار داشت، توانست به قدرت نمایی در لیگ برتر بپردازد، برانکو ایوانکوویچ صحبت‌های خود را به استراتژی مردان هموطن خود اختصاص داد.

برانکو ایوانکوویچ توانست در فصل شانزدهم لیگ برتر به عنوان قاطع قهرمانی دست یابد و همین مساله واکنش او در خصوص حضور همتایان هموطنش در دیگر کشورها و عملکرد آنها را در پی داشت. سرمربی کروات سرخپوشان با اشاره به کسب عنوان برترین مربی فصل فوتبال ایران گفت: متاسفم که برنامه را ندیدم و به خاطر این انتخاب خیلی خوشحالم ولی باید از بازیکنان و کادر فنی‌ام تشکر کنم زیرا بدون آنها کاری نمی‌توانستم بکنم و طبیعی است که این افتخار نصیبم شده است بدون آنها امکان نداشت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دیگر مربیان هموطن خود در خاورمیانه گفت: تنها مربیان کروات در بین مربیان خارجی ایران موفق بودند و به نتیجه رسیدند و خیلی حرف‌های دیگر می‌شود زد اما یادآوری می‌کنیم قهرمان امارات دالیچ کرواسی بود در کویت هم تیم قهرمان با مربی کروات بود و خاورمیانه دست مربیان کرواسی است نه مربیان برزیلی، آرژانتینی بلکه کرواسی من هم فصل گذشته نزدیک قهرمانی بودم. ما همه باهم رفیق هستیم اما رقبای ورزشی هستیم و هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که رفیق و برادرت را ببری، با کرانچار بزرگ شدیم و او بازیکن بهتری نسبت به من بود و یکی از بهترین بازیکنان یوگسلاوی بود. می‌بینید که مربی خوبی است و در جام حذفی و لیگ هم قهرمان شده است.