آتالانتا 1 - 1 میلان؛ فرار از شکست با گل دقایق پایانی دلوفئو

آتالانتا 1 - 1 میلان؛ فرار از شکست با گل دقایق پایانی دلوفئو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و ششم سری ا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم میلان و آتالانتا برای آنکه بتوانند به لیگ اروپا صعود کنند نبرد حساسی را مقابل یکدیگر برگزار کردند.

نیمه نخست این دیدار به شکلی متعادل آغاز شد و هر یک از دو تیم حملاتی را روی دروازه حریف انجام دادند که ره به جایی نبرد، آتالانتا فرصت خوبی را توسط پتانیا از دست داد و در ادامه میلان برای در اختیار گرفتن نبض بازی شرایط دشواری را تجربه کرد تا آتالانتا حملات پر دامنه ای را روی دروازه این تیم ترتیب دهد. آتالانتا می توانست دقیقه 34 صاحب ضربه پنالتی شود اما بر خلاف نظر هواداران و بازیکنان آتالانتا داور اعتقادی به پنالتی نداشت. از میلان که تنها دلوفئو در زمین بازی دیده می شد نمایشی ضعیف و نا امید کننده را شاهد بودیم و در نهایت این نمایش ضعیف با گلزنی آتالانتا ادامه یافت.

دقیقه 44: اسپینازولا از سمت چپ هجومی انجام داد و ضربه ای شبیه به سانتر و شوت را روانه دروازه کرد، این ضربه توسط دوناروما دفع شد اما توپ برگشتی توسط کونتی به گل برتری آتالانتا تبدیل شد.

نیمه نخست این دیدار با برتری آتالانتا همراه بود و تلاش های دلوفئو که تنها بازیکن موثر روسونری بود نیز به جایی نرسید تا دو تیم با نتیجه 1-0 به رختکن بروند.

میلان که نمی خواست تیم شکست خورده این دیدار باشد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست توسط پاسالیچ به گل برسد اما ضربه این بازیکن از کتار دروازه به بیرون رفت. در ادامه لاپادولا نیز فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما والی او نیز از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه آتالانتا نیز موقعیت فوق العاده ای را توسط کسیه از دست داد تا این دیدار همچنان با برتری آتالانتا ادامه یابد.

دقیقه 83: تعلل مدافعین آتالانتا این فرصت را در اختیار لاپادولا قرار داد تا از گوشه محوطه جریمه شوتزنی کند، با این وجود ضربه این بازیکن درست به جایی رفت که بریشا حضور داشت تا خطری بزرگ از سر آتالانتا بگذرد.

دقیقه 87: میلان بالاخره موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، لاپادولا موقعیت نصفه و نیمه ای را در اختیار دلوفئو قرار داد و این بازیکن با ضربه ای نرم موفق شد گل تساوی بخش میلان را به ثمر برساند.

در نهایت نیمه دوم این دیدار با برتری میلان به پایان رسید و این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند با این وجود آتالانتا با این تساوی موفق شد صعودش به لیگ اروپا را قطعی کند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899