زیدان: سه فینال در لالیگا و یک فینال در اروپا داریم؛ بیل هنوز به تمرینات گروهی برنگشته است

زیدان: سه فینال در لالیگا و یک فینال در اروپا داریم؛ بیل هنوز به تمرینات گروهی برنگشته است

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید یک روز قبل از دیدار حساس تیمش مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید و بارسلونا دو رقیب هم امتیاز، فردا شب از هفته 37 رقابت های لالیگا به صورت همزمان به مصاف حریفان خواهند رفت و زیدان، در صحبت های قبل از بازی، گفت:

ما سه فینال در لالیگا داریم و اولین آنها فردا شروع می شود. تنها به سویا فکر می کنیم. این هم فرصت دیگری است که سه امتیاز حیاتی کسب کنیم و به کار خود ادامه دهیم. هواداران شایسته اش هستند و تا لحظه آخر ما را تشویق خواهند کرد. این بازی هم مثل سایر بازی ها تعیین کننده است و برای کسب سه امتیاز هر کاری که ممکن باشد انجام می دهیم. در فوتبال جزئیات مهم هستند. تا این لحظه فوق العاده بوده ایم. به فینال لیگ قهرمانان راه یافته ایم و در لالیگا هم خوب کار می کنیم، هنوز چیزی فتح نکرده ایم. از لحاظ جسمی و ذهنی خوب هستیم. تا پایان فصل برگزاری بازی های سخت تأثیری روی ما نخواهد داشت. فردا به میدان خواهیم رفت و بعد از آن چهارشنبه با یک سری تغییرات، دوباره به میدان می رویم.

تمجید از هواداران:

هواداران تاکنون عالی بوده اند، برای کسب پیروزی و رسیدن به اهدافمان، به حمایت آنها نیاز داریم. مردم خیلی صحبت می کنند و نبایت حواس ما پرت شود. فقط باید به بازی فردا فکر کنیم.

سه فینال در لالیگا:

همگی سخت هستند. سویا در طول تمام فصل جزو بالانشین های لالیگا بوده و فکر می کنم عالی هستند، اما می دانیم که این بازی ها فریبنده خواهند بود. سلتا و مالاگا هم خوب کار می کنند. مالاگا اخیراً تحسین برانگیز ظاهر شده است. اما فقط می توانیم به دیدار فردا فکر کنیم که اولین آنهاست.

فلسفه او:

بعد از این سال حس بهتری دارم. این طبیعی است، چرا که تنها سخت کوشی شما را بهتر می کند. آنها این را به من یاد داده اند و من هر روز بهتر می شوم. در هر زمینه ای بهتر می شوم، اما این هیچ معنایی ندارد، نکته کلیدی کسب پیروزی است. ما سخت تلاش می کنیم و خود را برای همه چیز آماده می سازیم، کادر فنی من فوق العاده است و کار های بزرگی برای تیم انجام می دهند و این تأثیر مثبتی روی بازیکنان دارد که ایده های خود را از بیرون جذب می کنند و در زمین به نمایش می گذارند.  کار تیمی عامل کلیدی است. هرکس چیزی روی میز می گذارد. وقتی توپ را در اختیار نداریم باید دفاع کنیم و این را به بازیکنانم گفته ام. باید حرفه ای گری آنها را تحسین کنید. پشت سر این پروژه افراد زیادی هستند و من می خواهم به دو نکته اشاره کنم: سخت کوشی و نحوه بازی.

تمجید از کریم بنزما:

برای او و هرآنچه که مردم بعد از بازی مقابل اتلتیکو در موردش گفتند، خوشحالم. می دانم کریم چه نوع انسانی است و برای تمجید از او به هیچ بهانه ای نیاز ندارم. او بازیکن فوق العاده ای است. همیشه از او می خواهیم که گلزنی کند چرا که مهاجم شماره 9. رئال مادرید است اما او می داند که چطور خیلی از کار ها را انجام دهد و من به نحوه بازی او با سایر بازیکنان علاقه دارم چرا که ما کریستیانو رونالدو و موراتا را نیز داریم که می توانند گلزنی کنند.

په په:

او کارنامه منحصر به فردی داشته است. او بیش از 10 سال اینجا حضور داشته و کار های بزرگی انجام داده است، اما نمی دانم سال بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد. او فردا در ترکیب تیم نخواهد بود چرا که هنوز مشکلاتی در ناحیه دنده دارد. او با ما تمرین کرد، اما کاملاً آماده نیست. در مورد او ریسک نخواهم کرد.

فرصت فتح دوگانه:

بیش از پیش نزدیک هستیم و تنها 4 بازی باقی مانده است اما هنوز چیزی نبرده ایم و باید در این مسیر که پیش می رویم، تمرکز خود را حفظ کنیم، سخت کار کنیم و جدی باشیم. امسال با ثبات بوده ایم و نزدیک به اهداف خود هستیم. می خواهیم به سخت کوشی ادامه دهیم، و هنوز سخت ترین آزمون از راه نرسیده است.

روند ریکاوری بیل:

باید روز به روز جلو برویم. او در سالن بدنسازی به تنهایی تمرین کرده اما هر روز بهتر می شود. باید روند بهبودی او را ببینیم اما هنوز به تمرینات گروهی برنگشته و نمی توانم بگویم که کی بازخواهد گشت. امیدوارم زودتر برگردد.

1771