پیش بازی آتالانتا – میلان؛ میان در پی کورسوی امید

پیش بازی آتالانتا – میلان؛ میان در پی کورسوی امید

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم آتالانتا و میلان در هفته سی و ششم سری آ در ورزشگاه اتلتی آتزوری ی ایتالیا و با قضاوت جانلوکا روکی شنبه ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، آتالانتا که برای قطعی کردن حضورش در لیگ اروپا تنها نیاز به یک امتیاز دیگر دارد و به نظر می رسد در دیدار خانگی خود کار دشواری برای مقابله با میلان نا آماده نخواهد داشت. این تیم که در ورزشگاه خانگی خود با یووه به تساوی رسیده است و رم، ناپولی و اینتر را نیز با شکست بدرقه کرده است در سال 2017 در خانه خودی شکست نخورده است تا نشان دهد بی دلیل نیست که در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد.

در سوی مقابل میلان که 4 دیدار آخر خود را بدون پیروزی به پایان برده است در شرایط نا امید کننده ای قرار دارد. این تیم که در تعطیلات کریسمس در رتبه سوم جدول حضور داشت با افت محسوسی که داشته است در حال حاضر لیگ اروپا را نیز دست نیافتنی می بیند. نتایج نه چندان خوب میلان در دیدارهای خارج از خانه مقابل کروتونه و پسکارا، دو تیم انتهای جدولی نیز مزید بر علت شد تا این تیم برای حضور در لیگ اروپا نیز شرایط دشواری را تجربه کند. روسونری هفته گذشته با حساب 4-1 مقابل رم در سن سیرو شکست خورد تا همچنان در سرازیری سقوط قرار داشته باشد.

6 دیدار پایانی دو تیم با 3 پیروزی برای آتالانتا و تنها یک پیروزی برای میلان به پایان رسیده است و آخرین رویارویی دو تیم با نتیجه 0-0 در سن سیرو به پایان رسیده است. به گزارش وبسایت Whoscored آتالانتا در این دیدار زوکانوویچ، کونکو و درام را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور هاتبور نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی مقابل مونتلا نیز در این دیدار بوناونتورا، آنتونلی و آباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و پالتا و اوکامپوس نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی میلان نخواهند بود.

آمار مرتبط با این دیدار:

میلان 3 دیدار پایانی خارج از خانه خود را با تساوی به پایان برده است.

آتالانتا در 9 دیدار آخر خانگی خود در سری آ شکست نخورده است.

5 دیدار پایانی دو تیم در این ورزشگاه هرگز با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است، 3 پیروزی برای روسونری و 2 پیروزی برای آتالانتا حاصل تلاش دو تیم در این دیدارها بوده است.

آتالانتا در 7 دیدار آخر خود در سری آ متحمل شکست نشده است، 3 پیروزی و 4 تساوی حاصل تلاش این تیم بوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899