پیش بازی آگسبورگ - دورتموند؛ آخرین شانس های آگسبورگ برای فرار از سقوط

پیش بازی آگسبورگ - دورتموند؛ آخرین شانس های آگسبورگ برای فرار از سقوط

وبسایت رسمی برنامه نود - آگسبورگ در دیداری تعیین کننده از هفته سی و سوم بوندس لیگا به مصاف دورتموند می رود.

به گزارش وبسایت نود، روز شنبه و از ساعت 18 به وقت ایران هفته سی و سوم بوندس لیگا با انجام 8 بازی همزمان آغاز می شود. آگسبورگ در ورزشگاه اختصاصی خود در حالی به مصاف دورتموند می ورد که برای فرار از سقوط به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و در آن سوی میدان دورتموند هم برای قطعی کردن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا چشم به 3 امتیاز این بازی دوخته است.

وضعیت دو تیم

شرایط برای آگسبورگ مساعد نیست و در 10 بازی آخر این تیم تنها 2 برد دیده می شود. در صورتی که تیم مانوئل باوم مقابل دورتموند امتیاز کسب کند با توجه به نتایج بازی های دیگر امکان سقوط آن ها به مکان شانزدهم جدول وجود دارد.

دورتموند شرایط خوبی در جدول بوندس لیگا پیدا کرده و با شکست دادن هوفنهایم در هفته گذشته جای این تیم در مکان سوم جدول را در اختیار گرفتند. آخرین باخت تیم توماس توخل در بوندس لیگا به هفته بیست و هشتم و مقابل بایرن مونیخ بر می گردد. کاسترو (محرومیت)، شاهین، گوتسه و شورله غایبین دورتموند برای بازی مقابل آگسبورگ خواهند بود.

نکات ویژه بازی

• حلیل آلتینتوپ مقابل دورتموند می تواند برای سیصد و پنجاهمین بار در بوندس لیگا به میدان برود. در میان بازیکنان خارجی تنها کلودیو پیزارو (430 بازی) و لوان کوبیاشویلی (351)، بازی های بیشتری نسبت به این بازیکن انجام داده اند.

• آگسبورگ تاکنون از 15 امتیاز ممکن در بازی های خانگی مقابل دورتموند تنها 1 امتیاز کسب کرده است.

• توماس توخل سابقه بازی برای جوانان آگسبورگ را در کارنامه داد. او مدتی هم مدیر مرکز جوانان این باشگاه بود.

• مارکو رویس تاکنون 8 بار مقابل آگسبورگ در بوندس لیگا به میدان رفته و روی 9 گل موثر بوده است. 

ترکیب احتمالی دو تیم

7899