پیش بازی استوک سیتی - آرسنال؛ آخرین فرصت ها برای کسب سهمیه

پیش بازی استوک سیتی - آرسنال؛ آخرین فرصت ها برای کسب سهمیه

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال چاره ای جز برد مقابل استوک سیتی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، میهمان استوک سیتی است، تیم مارک هیوز اکنون با 41 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد آن ها نه خطر سقوط را حس می کنند و نه می توانند سهمیه اروپایی کسب کنند، اما در ان سمت آرسنال به شدت در پی کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه است تا بتواند همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بماند. آرسنال اکنون با یک بازی کمتر، 4 امتیاز کمتر از لیورپول دارد و با تعداد بازی های مساوی، سه امتیاز کمتر از من سیتی دارد.

استوک سیتی در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، نتایج خوبی نگرفته است. تیم هیوز در این شش بازی، فقط یک بار پیروز شده است. آن ها سه بار هم طعم تلخ شکست را چشیده اند. استوک در دو بازی اخیرش با تساوی مقابل بورنموث و وستهم زمین بازی را ترک کرده است. تنها برد این تیم مقابل هال سیتی رقم خورد که راه راه پوشان 3-1 پیروز شدند. استوک در این فصل در بازی های خانگی، 7 برد، 6 تساوی و 5 باخت را کسب کرده است و در جدول بازی های خانگی در رده چهاردهم است.

آرسنال در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، 4 پیروزی را کسب کرده و 2 بار هم شکست خورده است. دو شکست مقابل کریستال پالاس و تاتنهام اتفاق افتاد. آرسنال بعد از شکست در دربی شمال لندن، در دو بازی اخیرش موفق شد با دو پیروزی دو گله، دوباره شانس هایش را برای کسب سهمیه زنده نگاه دارد. آرسنال در جدول بازی های خارج از خانه این فصل، در رده ششم حضور دارد. آن ها در 18 بازی، 8 برد، 3 تساوی و 7 باخت را تجربه کرده اند.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، آرسنال سه بار پیروز شده و استوک سیتی دو بار موفق به کسب برد شده است. در این شش بازی، آرسنال ده گل زده و پنج گل دریافت کرده است. بازی رفت دو تیم با پیروزی 3-1 توپچی ها پایان یافت. فصل گذشته بازی دو تیم در این ورزشگاه با تساوی بدون گل پایان یافت، اما در دو بازی قبلی، استوک برنده مسابقه شده بود.

تیم هیوز غایبین زیادی برای این مسابقه ندارد، تنها ایرلند و افلای هستند که همچنان به علت مصدومیت نمی توانند برای استوک سیتی به میدان بروند. در آن سمت کازورلا همچنان غایب است، کوشیلنی هم شانس کمی برای حضور در این بازی دارد ولی احتمالاً چمبرلین می تواند به ترکیب بازگردد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

استوک سیتی در شش بازی اخیرش در خانه مقابل آرسنال شکست نخورده است.

آرسنال در هشت مسابقه لیگ برتری در زمین استوک سیتی، فقط یک بار پیروز شده است.

توپچی ها در سه بازی از چهار مسابقه اخیرشان در لیگ برتر در زمین استوک سیتی، موفق به گلزنی نشده اند.

مارک هیوز در هشت جدال اخیر خانگی اش در لیگ برتر مقابل ونگر، شکست نخورده است. 5 پیروزی و 3 تساوی.

پیتر کراوچ تا به حال هشت گل در لیگ برتر مقابل آرسنال به ثمر رسانده است.

استوک سیتی در 5 بازی خانگی شان در این فصل از لیگ برتر مقابل شش تیم بالانشین لیگ، 1 تساوی و 4 باخت را کسب کرده اند.

بعد از حضور استوک در سال 2008 در لیگ برتر، آن ها در بازی های خانگی شان تا به حال 13 کارت قرمز داشته اند که فقط منچسترسیتی با 14 اخراج، آمار بیشتری به نسبت استوک دارد.

آرسنال در نه بازی اخیر خارج از خانه اش در ماه می، شکست نخورده است. 6 برد و 3 تساوی.

1878