منچستریونایتد 1 - 1 سلتاویگو؛ شیاطین سرخ به فینال استکهلم رسیدند

منچستریونایتد 1 - 1 سلتاویگو؛ شیاطین سرخ به فینال استکهلم رسیدند

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد موفق شد با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سلتاویگو به فینال لیگ اروپا برسد.

به گزارش وب‌سایت نود، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا منچستریونایتد در خانه مقابل سلتاویگو با نتیجه 1-1 متوقف شد.

ترکیب منچستریونایتد: رومرو، والنسیا، بایی، بلیند، دارمیان، فلینی، هررا، پوگبا، رشفورد، مخیتاریان، لینگارد

نیمکت: دخیا، اسمالینگ، جونز، کریک، ماتا، رونی، مارسیال

ترکیب سلتاویگو: آلوارز، مایو، کابرال، رونکالیا، جانی، واس، رادویا، هرناندز، سیستو، آسپاس، گویدتی

برخلاف تصور اولیه، این بازی با مالکیت سلتاویگو بر توپ آغاز شد. تیم اسپانیایی با پاس‌های کوتاه نبض بازی را در دست گرفت و سعی داشت از این طریق به دروازه رومرو نزدیک شود. با این حال به جز شوت آسپاس روی اشتباه بلیند، فرصت خاص دیگری پیدا نکرد. در سوی دیگر میدان اما شیاطین سرخ با اولین موقعیت جدی خود به گل رسیدند. گلی که روی سانتر زیبای رشفورد به ثمر رسید.

دقیقه17: سانتر عالی رشفورد در تیر دوم به فلینی رسید تا این بازیکن نیز با ضربه سر دقیقش گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه20: حرکت تیمی شیاطین سرخ باعث شد مخیتاریان در فرصت شوتزنی قرار گیرد اما شوت این بازیکن به بالای دروازه زده شد.

پس از گل، منچستریونایتد توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و تهدیدهای سلتاویگو را خنثی کند. تسلط پوگبا بر میانه میدان باعث شد منچستریونایتد بتواند بازی را به خوبی کنترل کند. این بازیکن یکی دو بار روی شوت های از راه دور نیز شانس خود را امتحان کرد که منجر به نتیجه نشد. در انتهای نیمه مجددا سلتاویگو سعی داشت موقعیت‌هایی تدارک ببیند اما جز دو شوت از راه دور سیستو، موقعیت خاص دیگری کسب نکردند. 

نیمه دوم بازی باز هم با تسلط سلتاویگو شروع شد ولی مدافعان منچستریونایتد در بیشتر موارد به خوبی حرکات حریف را کنترل کردند. مهار رومرو روی سانتر سریع مالو از سمت راست و واکنش زیبای آلوارز به شوت مخیتاریان از مهم‌ترین اتفاقات اوایل نیمه دوم بود.

دقیقه58: حرکت تیمی بازیکنان سلتا باعث شد توپ به گویدتی برسد. این بازیکن سعی کرد شوتی سرضربه روانه دروازه رومرو کند ولی توپش راهی به چارچوب نداشت.

دقیقه63: حرکت انفرادی زیبای رشفورد باعث شد وی 3 مدافع حریف را جا بگذارد. با این حال واکنش سریع دروازه‌بان حریف باعث شد توپ وی دفع شود.

دقیقه75: سانتر زیبای مایو به گویدتی رسید ولی ضربه سر او در موقعیتی عالی به کنار دروازه رفت.

درنهایت اما روی یک سانتر، رونکالیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

دقیقه85: روی ریباند کرنر سلتاویگو، توپ به رونکالیا رسید تا او با ضربه سری زیبا بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این گل، بازیکنان دو تیم در میانه میدان با یکدیگر درگیر شدند که درنهایت باعث شد داور بایی و رونکالیا را از زمین مسابقه اخراج کند!

در همین دقایق، رونی به جای لینگارد و اسمالینگ به جای رشفورد به میدان رفتند.

در دقایق پایانی فشار سلتاویگو روی دروازه رومرو زیاد شد. آخرین دقیقه بازی، گویدتی در موقعیتی طلایی به توپ رسید ولی نتوانست دروازه خالی را باز کند! این آخرین ضربه به توپ در بازی بود!

در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 خلاصه بازی منچستریونایتد و سلتاویگو

1405