ترکیب نفت تهران و تراکتورسازی در فینال جام حذفی

ترکیب نفت تهران و تراکتورسازی در فینال جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برای دیدار فینال جام حذفی مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود، امیر قلعه نویی یازده بازیکن خود برای فینال جام حذفی مقابل نفت تهران را اعلام کرد که بر اساس آن محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی ، هادی محمدی، محمد ایران پوریان، محمد نوری، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ابراهیمی ، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی از ابتدا برای تیم تبریزی به میدان خواهند رفت.

در طرف دیگر، علی دایی که برای این دیدار با کمبود شدید بازیکن مواجه بود، نام میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، رضا علیاری، محمد دانشگر، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده و محمد قاضی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده تا نفت تهران با این نفرات بازی را آغاز کند.

شرح بازی 

دقیقه ۸:سجاد شهباززاده در موقعیتی که پشت محوطه جریمه نصیب او شد با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای دروزاه تراکتورسازی به بیرون فرستاد.

دقیقه ۲۸: ضربه پنالتی محمد ایرانپوریان را میلاد فراهانی به خوبی مهار کرد و در برگشت هم این بازیکن نتوانست دروازه را باز کند و تعادل او به هم خورد تا بهترین فرصت تراکتورسازی از دست برود.

دقیقه ۳۹: ضربه از راه دور محمد نوری در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 42: حمله بازیکنان نفت تهران و ارسال توپ روی دروازه تراکتورسازی با ضربه سر محمد قاضی همراه بود که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: حرکت تیمی بازیکنان تراکتورسازی با ضربه خودخواهانه محمد ابراهیمی همراه شد ، وی در موقعیت خوب به ایران‌پوریان پاس نداد تا امیر قلعه‌نویی به شدت به این بازیکن معترض شود.

2020