جلال اکبری پرافتخارترین بازیکن جام حذفی ایران

جلال اکبری پرافتخارترین بازیکن جام حذفی ایران

وبسایت رسمی برنامه نود - جلال اکبری با کسب پنج عنوان قهرمانی پرافتخارترین بازیکن جام حذفی ایران به شمار می رود.

به گزارش وب سایت نود، این بازیکن طی سال های حضورش در سپاهان اصفهان توانست همراه با زردپوشان دیار زاینده رود به سه قهرمانی در سال های 83، 85 و 86 دست یابد. اکبری سپس به پرسپولیس پیوست و در این تیم هم موفق شد در دو سال متوالی در سال های 89 و 90 قهرمان جام حذفی ایران شود. البته اکبری در سال 90 در هیچ یک از بازی های جام حذفی برای تیم علی دایی به میدان نرفت اما در پایان در کنار این تیم قهرمان جام حذفی شد تا با کسب پنجمین قهرمانی در جام حذفی، پرافتخارترین بازیکن این رقابتها لقب بگیرد.

پس از بازیکن سابق سپاهان و پرسپولیس تهران، دو بازیکن با چهار قهرمانی در زمره بازیکنان پرافتخار جام حذفی ایران هستند. محمد نوازی بازیکن سال های نه چندان دور استقلال و صبا، در دوران بازی خود توانست چهار قهرمانی در جام حذفی کسب کند. وی در سال های 78 و 81 و 87 همراه با استقلال و در سال 84 با صبا باتری جام قهرمانی را بالای سر برد.  

دیگر بازیکن پرافتخار در جام حذفی ایران، محرم نویدکیا کاپیتان سابق سپاهان است که در سال های 83، 85، 86 و 92 موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابتها شد و چهار قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد. نویدکیا هر چهار قهرمانی خود در جام حذفی را با سپاهان به دست آورد. 

2081