تاکتیک سرمربی تیم ملی فوتسال؛ مصاحبه بازیکنان علیه فدراسیون!

تاکتیک سرمربی تیم ملی فوتسال؛ مصاحبه بازیکنان علیه فدراسیون!

وب سایت رسمی برنامه نود- در چند روز گذشته شاهد مصاحبه هایی از طرف بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال علیه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بوده ایم.

به گزارش سایت نود، دیروز دستیار ناظم الشریعه و محمد طاهری بازیکن خوب تیم ملی فوتسال گفت و گوهایی علیه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال انجام دادند. البته مصاحبه طاهری درباره مسایل مهمی بود که در فوتسال ایران اتفاق افتاده است. از عدم اختصاص پاداش جام جهانی تا مسایل اسکان مناسب تیم ملی فوتسال در اردوها و گله کردن از کمبود امکانات، صحبتهایی بود که محمد طاهری انجام داد.

این در حالی است که خود ناظم الشریعه معمولا کمتر علیه فدراسیون فوتبال مصاحبه می کند. به نظر می رسد این رویه در مربیان فوتسالی به یک تاکتیک تبدیل شده است. در سالهای گذشته هم کدام از مربیان ملی فوتسال هر وقت پرداخت پاداش ها به تاخیر افتاده از این تاکتیک استفاده کرده اند.

به نظر می رسد ناظم الشریعه که هم از این تاکتیک استفاده می کند و بازیکنانش و دستیارانش را جلو می فرستد تا علیه فدراسیون و کمیته فوتسال مصاحبه کنند.

در هر حال اینکه پاداش های مصوب فدراسیون، در شان فوتسالیستها نیست و همانطور که طاهری می گوید هنوز فدراسیون فوتبال پاداش سومی جام جهانی را به بازیکنان نداده و فقط پاداش وزارت ورزش پرداخت شده، مسایل قابل تاملی است اما در سالهای گذشته هم هر وقت صبر بازیکنان به سر می آمده، سعی می کردند که از طریق گفت و گو با رسانه ها گلایه هایشان را مطرح کنند. هر چند رسانه ها در این باره به کمک تیم ملی فوتسال می آیند اما از طرف دیگر تیم ملی فوتسال وارد حاشیه می شود.

ضمن اینکه نباید فراموش کرد که علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال هم در این باره باید پاسخگو باشد که چرا پاداش ملی پوشان هنوز پرداخت نشده است.