برنامه‌ جدید اینتر پس از اخراج پیولی؛ جذب مدیر ورزشی رم برای استخدام اسپالتی

برنامه‌ جدید اینتر پس از اخراج پیولی؛ جذب مدیر ورزشی رم برای استخدام اسپالتی

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیران اینتر پس از قطع همکاری با سومین مربی فصلشان، برنامه‌های بزرگی برای فصل آینده‌ی این باشگاه دارند.

به گزارش وب‌سایت نود، گزارش منابع ایتالیایی حاکی از موج جدید تغییرات در باشگاه اینتر دارند. پس از اعلام خبر برکناری پیولی، حالا منابع ایتالیایی از برنامه‌های جدید گروه چینی برای هدایت اینتر خبر می‌دهند. طبق گزارش اسکای ایتالیا، اینتر والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم را جذب کرده تا از این طریق، زمینه برای جذب لوچیانو اسپالتی، سرمربی باشگاه رم را فراهم کند.

شرایط اینتر پس از کسب تنها 2 امتیاز از 10 بازی آخرش در سری آ بحرانی شده است. با این حال، خبر برکناری پیولی کاملا غیر منتظره بوده است. طبق اعلام باشگاه اینتر، استفانو وچی، مربی تیم رزرو، در 3 بازی باقیمانده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

ساباتینی در اوایل این فصل به خاطر اختلاف نظر با مالک باشگاه رم از سمتش کناره گیری کرد و حالا مونچی، مدیر موفق سویا جایگزین او شده است.

هرچند اهداف اصلی اینتر، کونته و سیمئونه بوده‌اند، حضور ساباتینی می‌تواند فاکتور مهمی در جذب احتمالی اسپالتی داشته باشد. این درحالی است که اسپالتی اخیرا از بازگشتش به رم ابراز پشیمانی کرده بود و انتظار می‌رود قراردادش را با این تیم تمدید نکند. در گزارش منتشر شده در نشریه کوریره دلو اسپورت نیز از تمایل اینتر به جذب اسپالتی خبر داده شده است.

گفتنی است مونچی، مدیر ورزشی جدید رم هم طی صحبت‌هایی ابراز امیدواری کرده بود اسپالتی در این تیم بماند.

1405