ادعای فوتبال لیکس؛ پاداش های سرسام آور ابراهیموویچ به ازای هر گلش در منچستر یونایتد

ادعای فوتبال لیکس؛ پاداش های سرسام آور ابراهیموویچ به ازای هر گلش در منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسناد منتشر شده از سوی فوتبال لیکس، افشاگر دستمزد سرسام آور زلاتان ابراهیموویچ در منچستریونایتد بوده است.

به گزارش وب‌سایت نود، اسناد جدیدی که موسسه‌ی آلمانی فوتبال لیکس منتشر کرده، مبالغ هنگفتی که زلاتان ابراهیموویچ به ازای گل‌هایی که در منچستریونایتد به ثمر می‌رسانده است دریافت کرده را فاش کرده است. طبق این گزارش، به جز دستمزد هفتگی 367 هزاز پوند، زلاتان به ازای هر گلی که به ثمر رسانده ، مبلغی تا 143 هزار پوند دریافت کرده است، به نحوی که در مجموع، تنها به خاطر گل‌هایی که به ثمر رسانده، معادل 2.86 میلیون پوند کسب کرده است. این مبلغ باعث شده تا دستمزد 19 میلیون پوندی و پاداش‌های او این بازیکن را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل کند.

طبق گزارش دیلی میل، پاداش‌های این بازیکن به خاطر گل‌هایی که به ثمر رسانده است، به طور پلکانی رشد می‌کرده، به نحوی که برای 5 گل اولش معادل 47 هزار پوند برای هر گل پاداش گرفته است و درنهایت، به ازای هر 5 گل اضافه‌ای که به ثمر می‌رسانده است، به ترتیب پاداش 79 هزار پوندی، 110 هزار پوندی و 143 هزار پوندی دریافت می‌کرده است. پس از گل شماره‌ی 20 اما پاداش وی به 119 هزار پوند برای هر گل کاهش پیدا کرد که نشان از هدف‌گذاری اولیه‌ی 20 گل از سوی شیاطین سرخ داشته است.

گفتنی است ابراهیموویچ طی دوران حضورش در منچستریونایتد 27 بار دروازه‌ی حریفان را بازکرده است.

1405