نیمار: وقت تمدید قرارداد مسی فرا رسیده است؛ می خواهم در بارسلونا بمانم

نیمار: وقت تمدید قرارداد مسی فرا رسیده است؛ می خواهم در بارسلونا بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار در مورد عدم قطعیت تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در مصاحبه ای با beIN SPORTS، ستاره برزیلی اظهار داشت که می خواهد برای چندین سال دیگر هم کنار مسی بازی کند. طبق گزارش ها، مسی اولین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بارسلونا را رد کرده است و تا پایان سال 2018 قرارداد دارد.

من 4 سال اینجا کنار لئو بازی کرده ام و هر روز چیز های جدیدی یاد می گیرم: چگونه به توپ ضربه بزنم، چگونه در طول بازی ها هوشیار باشم، چطور توپ را به حرکت در آورم... او یک الگو است، دوستی که هر روز از او درس می گیرم و بهترین ها را برایش آرزو می کنم. او فقط به کار خود ادامه می دهد. او متفاوت است. مسی از سیاره دیگری آمده است. او مسی است. امیدوارم او تمدید کند و افراد حاضر در بارسا تلاش کنند تا لئو بتواند با ما ادامه دهد.

می خواهم اینجا باشم و به همین خاطر قراردادم را تمدید کرده ام. از تمام کار هایی که تاکنون برای باشگاه انجام داده ام و از هم تیمی هایم بسیار راضی هستم و احساس می کنم در خانه ام.

نیمار در مورد خوشحالی بعد از گل مسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز گفت:

آن صحنه بهترین تصویر از ال کلاسیکو بود، چیزی که در تاریخ ثبت خواهد شد. دوست ندارم که از خانه فوتبال تماشا کنم اما وقتی هم تیمی هایم بازی می کنند و من در زمین نیستم، همیشه آنها را تماشا می کنم. این اتفاق در ال کلاسیکو هم رخ داد. واقعاً مشتاق بازی در ال کلاسیکو بودم اما باید تا آخرین لحظه در خانه رنج می کشیدم. بعد از بازی با آنها تماس گرفتم و جشن خو را شروع کردیم.

وی در مورد لوئیز انریکه هم گفت:

این ناراحت کننده است. ما سه سال با یک مربی کار کرده ایم و لحظات بسیار خوبی را با هم سپری کرده ایم. نحوه کار او این است که همیشه می خواهد پیروز شود و همیشه می خواهد که اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد. فکر می کنم او یکی از بزرگترین مربیان دنیای فوتبال است. مسلماً دلتنگ او خواهیم شد. بهترین ها را برای او در کارنامه حرفه ای و زندگی شخصی آرزو می کنم و به خاطر تمام چیز هایی که یادمان داد، از او تشکر می کنم اما حالا باید ادامه دهیم.

در نهایت نیمار راجع به کورس قهرمانی لالیگا هم گفت:

فکر می کنم بازی های سختی باقی مانده است و اگر در بهترین فرم خود نباشیم، در آنها پیروز نخواهیم شد. به همین خاطر باید متمرکز باشیم و کار خود را برای کسب پیروزی انجام دهیم. نمی توانیم به رئال مادرید فکر کنیم و فقط باید به فکر خودمان باشیم. اگر کار خود را انجام دهیم، فکر می کنم می توانیم قهرمان لالیگا شویم.

1771