کاپیتان الوکره پرسپولیسی می‌شود

کاپیتان الوکره پرسپولیسی می‌شود

در روزهایی که همه در انتظار رسمی شدن قرارداد قهرمان ایران با سعد ناطق عراقی بودند حالا یک مدافع دیگر از این کشور به پرسپولیس نزدیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته برخی مسئولان پرسپولیس از نهایی شدن قرارداد با سعد ناطق مدافع جوان و زیر 23 سال نیروی هوایی عراق خبر دادند و حتی مدعی شدند این بازیکن تا چند روز آینده برای تست های پزشکی و امضای قرارداد وارد تهران خواهد شد اما در گیر و دار همین اخبار امروز روزنامه های قطری از پیوستن یک مدافع سرشناس تر از عراق به قهرمان ایران خبر دادند.

رسانه های قطری در ادعای امروز خود از قرارداد یکساله پرسپولیس با علی حسین رحیمه مدافع 28 ساله باشگاه الوکره خبر دادند و حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران را قطعی دانستند. الوکره که امسال با قرار گرفتن در انتهای جدول لیگ ستارگان قطر به دسته دوم فوتبال این کشور سقوط کرد با در اختیار داشتن علی حسین رحیمه یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را به خود اختصاص داده بود و حالا خبر می رسد کاپیتان عراقی این تیم در راه قهرمان ایران است.

این خبرها در حالی در رسانه های قطری منتشر شده که گفته می شود المرخیه باشگاه تازه صعود کرده به لیگ ستارگان قطر با بودجه سرسام آور که در اختیار دارد پیشنهاد وسوسه کننده ای به سعد ناطق مدافع مورد نظر پرسپولیسی ها ارائه داده و هیچ بعید نیست بازیکن نیروی هوایی عراق به جای تهران به سمت دوحه تغییر مسیر دهد گرچه در این صورت هم بعید به نظر می رسد برانکو روی جذب مدافعی نه چندان سرشناس و تاثیرگذار مثل علی حسین رحیمه سرمایه گذاری کند.