سائول: باید از جان و دل برای هوادارانمان مایه بگذاریم

سائول: باید از جان و دل برای هوادارانمان مایه بگذاریم

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتی باید شکست 3-0 در دیدار رفت را در دیدار برگشت خود مقابل رئال مادرید جبران کند و سائول اعتماد دارد که بازیکنان اتلتی تا دقیقه پایانی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا هواداران این تیم را خوشحال کنند.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی میزبان رئال مادرید است و تلاش خواهد کرد تا شکست 3-0 را جبران کند. سائول با اعلام اینکه جبران این نتیجه کار آسانی نخواهد بود در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

همه چیز پس از دیدار رفت پیچیده شد اما بازی در مقابل هواداران خودی قطعا نکته مثبتی برای ما خواهد بود. در این دیدار باید از جان و دل برای راضی کردن هواداران خودی مایه بگذاریم تا آن ها به این تیم و به این بازیکنان افتخار کنند.  چه موفق شویم به فینال صعود کنیم و چه موفق به انجام این کار نشویم آن ها باید به داشتن تیمی که تا دقایق پایانی مبارزه می کند افتخار کنند.

سائول با اعلام این موضوع که اتلتی باید کنترل این دیدار را در دست بگیرد و اجازه گلزنی به حریف ندهد افزود:

دیدار بسیار پیچیده و سختی خواهیم داشت. باید قدم به قدم پیش برویم، باید سعی کنیم کلین شیت کنیم و سعی کنیم با گلزنی امید به بازگشت را زنده کنیم. گلزنی در نیمه نخست می تواند قدرت ما را دو چندان کند و باعث شود هواداران شرای سختی را برای حریف ایجاد کنند.

1899