یوونتوس ۲ - ۱ موناکو؛ بوفون و یارانش یک پای فینال کاردیف

یوونتوس ۲ - ۱ موناکو؛ بوفون و یارانش یک پای فینال کاردیف

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس همانند دیدار رفت مقابل موناکو به پیروزی رسید تا برای دومین بار در سه فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های یوونتوس و موناکو از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه یوونتوس به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: تیم مهمان بازی را خوب آغاز کرد و در همان ابتدای کار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه امباپه به تیر دروازه برخورد کرد. البته داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد تا حتی در صورتی که توپ وارد دروازه می شد گل مورد قبول واقع نمی شد. 

دقیقه ۲۲: هیگواین در سمت راست محوطه جریمه موناکو صاحب توپ شد و با ضربه چیپ قصد باز کردن دروازه را داشت اما مدافع موناکو توپ را دور کرد تا خطر دفع شود. 

دقیقه ۲۵: مانژوکیچ روی پاس تماشایی هیگواین در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما سوباسیچ با یک عکس العمل تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. 

دقیقه ۳۳: یوونتوس روی ضد حمله سریع توانست برخلاف روند جریان بازی به گل برسد. ساندرو و دیبالا پس از پاسکاری با یکدیگر توپ را به آلوز رساند و این بازیکن هم سانتر خوبی به روی دروازه ارسال کرد. مانژوکیچ با ضربه سر دروازه موناکو را هدف گرفت اما پس از اینکه سوباسیچ ضربه اش را مهار کرد در برگشت موفق شد دروازه را باز کند.

دقیقه ۴۴: تیم میزبان در آخرین لحظات نیمه اول به گل دوم رسید تا آلگری با خیالی آسوده به رختکن برود. دروازه بان موناکو در مصاف تک به تک ضربه دیبالا را به کرنر فرستاد. سوباسیچ ضربه کرنر ارسالی را دور کرد تا توپ به آلوز برسد. این بازیکن با یک شوت تماشایی از پشت محوطه موفق شد دروازه موناکو را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۶۷: بازیکنان موناکو توپ آلوز را گرفتند و امباپه را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کردند. این بازیکن با یک ضربه زمینی دقیق دروازه یووه را هدف گرفت اما بوفون با یک عکس العمل درخشان مانع از باز شدن دروازه اش شد. 

دقیقه ۶۹: موناکو تنها ۲ دقیقه بعد توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا دروازه یوونتوس برای نخستین بار در مرحله حذفی این دوره لیگ قهرمانان باز شود. موتینیو کرنر را کوتاه بازی کرد و دوباره صاحب توپ شد و سانتر کوتاهی به دهانه دروازه ارسال کرد تا امباپه دروازه بوفون را باز کند. 

دقیقه ۷۴: هیگواین به دلیل خطای گلیک آسیب دیده بود اعتقاد داشت این بازیکن از روی عمد خطا کرده و با عصبانیت به کنار زمین رفت تا مورد مداوا قرار بگیرد. بونوچی هم که چنین عقیده ای داشت به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد مواجه شد. 

دقیقه ۸۰: هیگواین روی سانتر آلوز در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما نتوانست ضربه خوبی بزند هر چند که پرچم کمک داور به نشان آفساید بالا رفت.