پیش بازی یوونتوس - موناکو

پیش بازی یوونتوس - موناکو

دو تیم یوونتوس و موناکو، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ، امشب با این دیدار حساس شروع خواهد شد و فرداشب تکلیف دو فینالیست مشخص خواهد بود. یوونتوس در بازی رفت عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست 2-0 در موناکو به پیروزی برسد و خیال خود را تا حدود زیادی راحت کند. آنها برای دومین بار در 3 سال گذشته قصد دارند راهی فینال شوند و طلسم 20 ساله را بشکنند. بوفون در مقطع پایانی فوتبالش قرار و بسیاری از هواداران او نگران هستند که این گلر افسانه ای بدون قهرمانی در چمپیونزلیگ از میادین فوتبال کناره گیری نکند.

از همین رو، یووه انگیزه های بسیاری برای قهرمانی دارد ولی امشب موناکو نیز دست و پا بسته نخواهد بود. شاگردان ژاردیم ثابت کرده اند که در خانه حریف بسیار تیم خطرناکی هستند و مقابل سیتی و دورتموند، به وضوح این موضوع را ثابت کردند از همین رو، یووه باید مراقب باشد.

پس از دیدار هفته گذشته دو تیم، یووه به مصاف تورینو رفت که به سختی توانست از این تیم مساوی بگیرد ولی موناکو موفق شد پیروزی مقتدرانه ای مقابل نانس به دست آورد.

دو تیم پیش از این، سال گذشته نیز روبرو هم قرار گرفته بودند که یک پیروزی برای یووه و 1 تساوی به دست آمده بود و موناکو هنوز موفق به شکست یوونتوس نشده است. حال باید دید ژاردیم برای بازی امشب چه برنامه ای خواهد داشت و آیا می‌تواند عملکرد خوب خارج از خانه تیمش را تکرار کند یا نه.

ترکیب دو تیم: