الریان در حسرت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

الریان در حسرت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

شکست سنگین برابر الهلال باعث شد تا حسرت رسیدن به جمع باشگاه های بزرگ قاره بر دل طرفداران الریان باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته قطر به عنوان امید اول صعود نمایندگان این کشور از مرحله گرهی لیگ قهرمانان آسیا با ستاره های پرشمار و یک مربی سرشناس گام به رقابت ها گذاشت با این امید که بتواند به حسرت چندین ساله خود و طرفداران برای رسیدن به جمع تیم های برتر قاره و چشیدن طعم شیرین صعود از مرحله گروهی پایان دهد.

اوضاع برای این تیم خوب پیش می رفت تا جایی که سرنوشت صعود دست خود لادروپ و شاگردانش بود چون در دو بازی برابر پرسپولیس ایران نتایج بهتری کسب کرده بودند. در شرایطی که طرفداران این تیم به ورزشگاه آمده بودند تا با کسب امتیاز از جدال با الهلال جشن صعود به راه بیاندازند شکست سنگین 4-3 برابر قهرمان عربستان سکوهای ورزشگاه را روی سر الریانی ها آوار کرد تا حسرت صعود همچنان ادامه داشته باشد، نتیجه ای که باعث شد تا انتقادها از این تیم و مربی دانمارکی به اوج خود برسد.

روزنامه های قطری از جمله الوطن، الرایه، الشرق و ... در شماره امروز خود با اشاره به اتفاقات تراژدیک دیشب دوحه با تیترهایی همچون خودکشی لادروپ و شاگردان، سقوط الریان و ... به انتقاد از تفکرات تاکتیکی سرمربی دانمارکی و نمایش ناامیدکننده ستاره های گران قیمت این تیم پرداختند تا زمزمه ها برای اخراج سرمربی مشهور الریان بیشتر از قبل شود.