مدیر ورزشی میلان: به جذب موراتا علاقه ای نداریم

مدیر ورزشی میلان: به جذب موراتا علاقه ای نداریم

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق گفته های ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی تیم میلان، آلوارو موراتا، مهاجم تیم رئال مادرید جزو اهداف این تیم نیست.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در تابستان گذشته رئال مادرید رقم بازخرید موراتا را پرداخت کرد و او را از یوونتوس بازگرداند، اما ملی پوش اسپانیایی آنطور که انتظار می رفت، فرصت زیادی به دست نیاورده است. بعد از شکست 4-1 میلان مقابل رم، میرابلی در مصاحبه با Mediaset Premium گفت:

من برای تماشای مسابقه به مادرید رفته بودم، نه مذاکره با موراتا. میلان علاقه ای به جذب او ندارد. استراتژی ما به جایگاه نهایی تیم در لیگ بستگی نخواهد داشت و برنامه های باشگاه بر اساس رتبه جدول تغییر نخواهد کرد. در حال حاضر ترکیب جوانی داریم که خوب است، و برخی بازیکنان قرضی اینجا هستند که به تیم های خود باز خواهند گشت. می دانیم که باید بازیکنانی معرفی کنیم سطح کیفی تیم را افزایش دهیم. وقتی پنجره نقل و انتقالات باز شود، بر این اساس عمل خواهیم کرد. ایده های مشخصی داریم، می دانیم که مسئولیت زیادی روی شانه های ما هست چرا که تا چند سال دیگر میلان نمی تواند در جایگاه کنونی باشد.

میرابلی در مورد فرانک کسیه، هافبک تیم آتالانتا نیز گفت:

ما بازیکنان زیادی را دوست داریم، اما هنوز زود است که در این باره صحبت کنیم. بازیکنان ممکن است با خیلی چیز ها متقاعد شوند، و فقط بازی در اروپا ملاک نیست. میلان و پرستیژی که این باشگاه دارد، فراتر از جایگاه این تیم در جدول است. این چیزی است که ما بر آن تکیه می کنیم.

1771