میلان 1 - 4 رم؛ جشنواره گل جالوروسی در خانه روسونری

میلان 1 - 4 رم؛ جشنواره گل جالوروسی در خانه روسونری

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، میلان برای این که همچنان امیدوار باشد که جواز حضور در لیگ اروپا برای فصل آینده را دریافت کند نیاز به پیروزی در این دیدار داشت و رم برای اینکه به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند نیاز به پیروزی در این دیدار حساس داشت.

دقایق ابتدایی این دیدار به شکلی سپری شد که هیچ یک از دو تیم برتری نسبت به دیگری نداشتند با این وجود جالوروسی خیلی زود به آنچه می خواست دست یافت.

دقیقه 8: یک دوی زیبای صلاح و ژکو در گوشه محوطه جریمه با ضربه زیبای مهاجم بوسنیایی جالوروسی همراه شد تا کاری از دست دوناروما بر نیاید و تیم میزبان خیلی زود قافیه را ببازد.

میلان که نمی خواست تیم شکست خورده این دیدار باشد دست به حملاتی زد و این فرصت را داشت تا روی اشتباه ده روسی توسط دلوفئو به گل تساوی دست یابد اما ضربه این بازیکن اسپانیایی به مدافعین برخورد کرد و راهی به گل پیدا نکرد. رم نیز روی اشتباه مدافعین میلان می توانست به گل دوم خود دست یابد اما ضربه ژکو با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت تا این دیدار همچنان با یک گل برتری ادامه یابد.

دقیقه 28: رم که برای چند لحظه در لاک دفاعی فرو رفته بود بار دیگر به حمله پرداخت و روی کرنری که با سانتر زیبای پاردس همراه شد توسط ژکو به گل دوم خود دست یافت، مهاجم بوسنیایی از فاصله ای نزدیک با ضربه سر موفق شد دومین گل خود و جالوروسی را 20 دقیقه پس از گل نخست خود به ثمر برساند.

میلان باز هم به حملات گسترده رو آورد اما راهی به دروازه پیدا نکرد، با این وجود رم روی ضد حمله ای دیگر می توانست توسط صلاح به گل برسد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که هر دو تیم نمایشی هجومی و تماشاگر پسند ارائه دادند.

مونتلا نیمه دوم را با تعویض آغاز کرد و برتولاچی را به میدان فرستاد و از همان ابتدای برای بازگشت به این دیدار به حملات گسترده پرداخت با این وجود از این حملات ره به جایی نبرد. در ادامه رم سعی کرد توپ را در زمین میلان به جریان در آورد تا فشار حملات میلانی ها کاهش یابد، این تیم بار دیگر می توانست توسط ژکو به گل برسد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: دلوفئو فرار زیبایی از سمت راست محوطه جریمه رم داشت، او پاس خوبی را برای لاپادولا ارسال کرد اما مانولاس مانع رسیدن توپ به لاپادولایی شد که مقابل دروازه خالی قرار داشت.

دقیقه 76: ارسال زیبای اوکامپوس از روی نقطه کرنر روی تیر دو پاسالیچ را بدون مزاحم در موقعیت استثنایی قرار داد و این بازیکن با ضربه سری شیرجه ای موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

دقیقه 78: بازیکن سابق میلان به زیبایی هرچه تمام تر برای رم گلزنی کرد، الشعراوی که در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد با ضربه ای کات دار به زیبایی توپ را دور از دستان دوناروما به گل سوم رم تبدیل کرد.

دقیقه 87: صلاح در داخل محوطه جریمه با خطای پالتا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند و پالتا را از زمین بازی اخراج کند، ده روسی پشت این ضربه پنالتی ایستاد، دوناروما به درستی جهت ضربه را تشخیص داد و با توپ برخورد هم داشت اما موفق به مهار توپ نشد تا میلان با حساب 4-1 از حریف عقب بی افتد.

در نهایت نیمه دوم این دیدار نیز با برتری رم به پایان رسید و میلان هرچه تلاش کرد موفق نشد به روند ناکامی هایش پایان دهد تا امیدهای این تیم برای رسیدن به لیگ اروپا کم رنگ تر شود.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899