پیش بازی چلسی - میدلزبرو؛ خیال راحت آبی‌ها از قهرمانی!

پیش بازی چلسی - میدلزبرو؛ خیال راحت آبی‌ها از قهرمانی!

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین بازی هفته سی و ششم لیگ جزیره، چلسی به مصاف میدلزبرو خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 23:30 دوشنبه شب، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج از میدلزبرو پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان آنتونیو کونته درحالی پای به این بازی خواهند گذاشت که شکست تاتنهام مقابل وستهم، آن‌ها را در موقعیت خیلی خوبی برای قهرمانی قرار داده است. به طوری که پیروزی در این دیدار به معنای 7 امتیاز فاصله در 3 بازی مانده به پایان فصل خواهد بود. چلسی طی پیروزی 3-0 در خانه‌ی اورتون برای اولین بار از ماه ژانویه کلین شیت کرد و حالا با خیالی نسبتا راحت پای به این بازی خواهد گذاشت. هرچند وضعیت انگولو کانته و داوید لوئیز برای این بازی مشخص نیست اما کورتوا به موقع برای این بازی بازگشته است.

از سوی دیگر اما میدلزبرو که از اولین بازی خارج از خانه‌ی فصل به این سو در مسابقات بیرون از خانه پیروز نبوده، با 6 امتیاز فاصله نسبت به منطقه‌ی امن جدول گام به این بازی می‌نهد. هرچند شاگردان استیو اگنیو در بازی قبلی مقابل منچسترسیتی به تساوی رسیدند و البته پیش از آن نیز یک پیروزی کسب کرده‌اند، ولی پیروزی مقابل چلسی در استمفوردبریج برای این تیم قطعا دشوار خواهد بود. به خصوص وقتی این تیم در 7 تقابل آخرش با چلسی در استمفوردبریج موفق به گلزنی نیز نشده است!

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

چلسی 6 بازی آخرش مقابل این حریف در استمفوردبریج را با پیروزی و بدون دریافت حتی یک گل به پایان برده است.سسک فابرگاس در صورت ثبت یک پاس گل دیگر، به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد که در 6 فصل به رکورد 10 پاس گل رسیده است.پیروزی بعدی چلسی در استمفوردبریج سیصدمین پیروزی این تیم در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. چلسی پس از منچستریونایتد و آرسنال به عنوان سومین تیم به این عنوان خواهد رسید.این چهارمین بازی چلسی در این فصل است که دوشنبه شب برگزار می‌شود. این تیم 3 بازی قبلی خود در این روز را برده است.میدلزبرو با 93 شوت در چارچوب در طول فصل، بدترین آمار این زمینه را در لیگ انگلیس در اختیار دارد.پیش بینی نتیجه:

1405