لیورپول 0 - 0 ساوتهمپتون؛ فرصت سوزی شاگردان کلوپ در آنفیلد

لیورپول 0 - 0 ساوتهمپتون؛ فرصت سوزی شاگردان کلوپ در آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در خانه مقابل ساوتهمپتون متوقف شد.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه بازی‌های امروز لیگ جزیره، لیورپول و ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند که در نهایت، این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، ماتیپ، لورن، میلنر، لوکاس، وینالدوم، امره چان، فیرمینو، کوتینیو، اوریگی

ترکیب ساوتهمپتون: فارستر، یوشیدا، استفینس، سدریک، برترند، رومئو، دیویس، تادیچ، بوفال، وارد پراوس، گابیادینی

بازی در نیمه اول با مالکیت توپ بالای لیورپول شروع شد ولی این تیم نتوانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه‎ی فارستر ایجاد کند. لیورپول درحالی برای چهارمین بار در فصل جاری به مصاف ساوتهمپتون می‌رود که هنوز موفق به باز کردن دروازه‌ی حریف نشده است. در نیمه‌ی اول دفاع چند لایه‌ی ساوتهمپتون فرصت چندانی به لیورپول نداد تا درنهایت قفل دروازه‌ها بسته بماند. اندک فرصت‌های لیورپول روی شوت‌های از راه دور به دست آمد که راهی به چارچوب نداشت. در عین حال، ساوتهمپتون هم که به نظر به تساوی راضی بود، خیلی میلی به حمله به سوی دروازه لیورپول نداشت.

نیمه‌ی دوم بازی نیز مثل نیمه اول درحال پیگیری بود و تلاش‌های لیورپول برای رسیدن به دروازه‌ی ساوتهمپتون ثمری نداشت. درنهایت، روی خطای هند جک استیفنس، داور برای لیورپول یک ضربه‌ی پنالتی اعلام کرد. 

دقیقه65: ضربه‌ی پنالتی جیمز میلنر توسط فارستر مهار شد. این درحالی است که این بازیکن در این فصل تمام پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کرده بود.

دقیقه69: کلوپ لالانا و استوریج را به جای لوکاس و اوریگی به میدان آورد و در سوی دیگر میدان نیز شین لانگ به جای گابیادینی به میدان آمد.

دقیقه76: همکاری بازیکنان لیورپول درنهایت با پاس استوریج به کوتینیو همراه شد ولی شوت این بازیکن در دستان فارستر قرار گرفت.

کماکان در نیمه دوم لیورپول راهی به دروازه‌ی ساوتهمپتون پیدا نکرد و نداشتن برنامه‌ی جایگزین برای این تیم، روز کم دردسری را برای میهمان رقم زد. 

 درنهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خلاصه بازی لیورپول و ساوتهمپتون

1405