فرار یوونتوس از شکست در دربی تورین

فرار یوونتوس از شکست در دربی تورین

یوونتوس با گل وقت های تلف شده گونسالو ایگواین توانست در دربی تورین مقابل تورینو به تساوی 1-1 دست پیدا کند. 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار تا ثانیه های پایانی از حریف عقب بودند اما گل ایگواین کمک کرد تا آنها از این دیدار حیثیتی به یک امتیاز برسند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد اما شرایط خیلی زود متعادل شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 11 ایجاد شد اما بونوچی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

چند دقیقه بعد نوبت مهدی بن عطیه بود که دروازه تورینو را به شدت تهدید کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

بعد از برتری چند دقیقه ای یووه، بازی بار دیگر متعادل شد و بازیکنان تورینو هم موقعیت هایی روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در دقیقه 43 دیبالا می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما واکنش عالی جو هارت، دروازه تورینو را بسته نگه داشت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات یووه آغاز شد اما این تورینو بود که در دقیقه 52 به گل برتری رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی آدام لیائیچ به زیبایی وارد دروازه یووه شد.

مانژوکیچ می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه هارت پیدا نکرد.

در دقیقه 57 آفری آکوا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شرایط به سود یووه تغییر کند.

یوونتوسی ها از این برتری نفری استفاده کردند و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف به وجود آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، ایگواین توانست گل تساوی را به ثمر برساند. او که با پاس میرالم پیانیچ در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه بی نقص، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.