مونتلا: بازی مقابل رم آسانتر از بازی مقابل تیم هایی مانند امپولی خواهد بود

مونتلا: بازی مقابل رم آسانتر از بازی مقابل تیم هایی مانند امپولی خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان که در 5 دیدار آخر خود تنها یک بار به پیروزی رسیده است امیدهایش برای رسیدن به لیگ اروپا کم رنگ تر از همیشه شده است با این وجود مونتلا اعتقاد دارد مقابله با تیم هایی مانند رم برای ملان آسان تر از صف آرایی مقابل تیم هایی چون امپولی خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، شکست 2-1 مقابل امپولی و پس از آن تساوی 1-1 مقابل کروتونه باعث شد تا میلان اختلاف 5 امتیازی با آتالانتای پنجم جدولی داشته باشد. با این وجود روسونری هفه آینده به مصاف آتالانتا خواهد رفت و نتیجه آن دیدار می تواند تعیین کننده باشد. با این وجود مونتلا در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل رم در خصوص این دیدار گفت:

مقابله با تیم هایی چون رم و آتالانتا برای ما آسانتر خواهد بود چرا که بازیکنان ما با انگیزه بیشتری مقابل آن ها به میدان می روند. باید در دیدارهای آینده امتیاز های بیشتری نسبت به هفته های اخیر کسب کنیم. رم قدم بزرگی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا برداشته است و مقابله با آن ها سخت خواهد بود همچنین مقابله با آتالانتا نیز به نظر سخت تر از مقابله با رم خواهد بود. حتی اگر پس از دو نتیجه نا امید کننده به میدان برویم مطمئنا هواداران باز هم به حمایت از ما خواهند پرداخت، آن ها این حمایت را در فصل جاری نشان داده اند. به کمک همه نیاز داریم.

وی در ادامه افزود:

شرایط خوبی برای بازگشت به رقابت های اروپایی داریم، آنگونه که تجربه کرده ام اولین بخش از لیگ اروپا به سختی سری آ است اما مراحل پایانی آن به سختی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

مونتلا 10 سال در رم به عنوان بازیکن به میدان رفت و احترام زیادی نزد هواداران این تیم داشت، وی در ادامه در این خصوص افزود:

شدیدا به رم علاقه دارم. بچه هایم آنجا به دنیا آمدند. صف آرایی مقابل آن ها برای من بسیار خاص است چرا که گذشته من آنجا بوده است. هر دو تیم برای رسیدن به اهدافشان نیاز به پیروزی در این دیدار دارند اما احساس می کنم ما استحقاق بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت.

1899