منچسترسیتی ۵ - ۰ کریستال پالاس؛ صعود به رده سوم با تحقیر عقاب ها

منچسترسیتی ۵ - ۰ کریستال پالاس؛ صعود به رده سوم با تحقیر عقاب ها

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا در بازی یک طرفه با 5 گل مقابل کریستال پالاس پیروز شدند تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شوند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس از هفته سی و ششم لیگ برتر در ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲: تیم میزبان روی همان نخستین حمله خود به یک گل زودهنگام دست یافت. استرلینگ روی پاس سیلوا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و سانتری را به روی دروازه ارسال کرد. مدافع کریستال پالاس سانتر ارسالی را به خوبی دور نکرد تا توپ به سیلوا برسد و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۶: فرناندینیو روی یک حرکت تماشایی و پس از پاسکاری با سانه به داخل محوطه نفوذ کرد و قصد داشت توپ را به ژسوس برساند اما مدافع پالاس در آخرین لحظه خطر را دور کرد. 

دقیقه ۳۲: بازیکنان سیتی یک ضد حمله سریع را ترتیب دادند و توپ به سانه رسید. این بازیکن پس از عبور از مدافع حریف دروازه را هدف گرفت اما دروازه بان پالاس با یک عکس العمل خوب این ضربه را دور کرد. 

دقیقه ۳۶: پالاس در نخستین موقعیت جدی خود تا آستانه گلزنی پیش رفت اما کابایرو با یک عکس العمل تماشایی ضربه سر بنتکه که روی سانتر تاونزند در موقعیت خوبی قرار گرفته بود را مهار کرد. 

دقیقه ۳۸: شوت از راه دور بازیکن پالاس به کمپانی برخورد کرد و در اختیار فن آنهولت در فضای خالی قرار گرفت. این بازیکن تصمیم گرفت شانس خودش را امتحان کند اما ضربه اش به بیرون رفت تا یک موقعیت مناسب برای تیم مهمان از دست برود. 

دقیقه ۴۹: سیتی همانند نیمه پیش در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسید تا گواردیولا با خیالی آسوده تر بازی را دنبال کند. کرنر ارسالی برگشت داده شد و به خود دی بروین رسید. این بازیکن با یک پاس کوتاه توپ را به کمپانی که جلو کشیده بود رساند و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه پالاس را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۵۱: کمپانی با ضربه سر روی کرنر ارسالی اثر گذاشت تا توپ به ژسوس برسد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: دی بروین با یک شوت تماشایی از راه دور قصد باز کردن دروازه تیم مهمان را داشت اما ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۶۰: توپ پس از درگیری ژسوس و مدافع پالاس در فضای خالی به دی بروین رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه کریستال پالاس را برای بار سوم باز کند.

دقیقه ۸۲: زابالتا با یک پاس قطری تماشایی در موقعیت خوبی قرار گرفت و سریع توپ را به استرلینگ داد. این بازیکن هم که با دروازه تک به تک شده بود توانست گل چهارم تیمش را بثمر برساند.

دقیقه ۹۲: ضربه آزاد ارسالی به اوتامندی که در فضای خالی قرار داشت رسید تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا گل پنجم تیمش را بثمر برساند.

منچسترسیتی با این پیروزی پرگل ۶۹ امتیازی شد تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول در رده سوم قرار بگیرد.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید 

2031