MSN در پی عبور از مرز 100 گل زده برای سومین فصل متوالی

MSN در پی عبور از مرز 100 گل زده برای سومین فصل متوالی

وبسایت رسمی برنامه نود - مثلث آتشین کاتالان ها که تا به حال 97 بار در فصل جاری گلزنی کرده اند در پی این هستند تا بار دیگر از مرز 100 گل زده عبور کنند.

به گزارش وبسایت نود، لوییز سوارز با 2 گلی که مقابل اسپانیول به ثمر رساند نود و هفتمین گل مثلث MSN را به ثمر رساند تا این 3 بازیکن تنها به3 گل دیگر نیاز داشته باشند تا برای سومین فصل متوالی از مرز 100 گل زده عبور کنند. با وجود اینکه تنها 4  بازی پیش روی بارسا خواهد بود بسیار دور از ذهن است که این 3 بازیکن بتوانند با رکورد 131 گلی که فصل گذشته به ثمر رساندند نزدیک شوند. با این وجود سوارز در فصل جاری در 48 باری که برای بارسا به میدان رفته است 33 بار موفق به گلزنی شده است، گلی که او در دیدار مقابل اسپانیول به ثمر رساند وی را با 25 گل زده در لالیگا پس از مسی قرار داد.

همچنین مسی که تا به حال 33 بار برای بارسا در لالیگا گلزنی کرده است احتمالا آقای گل لالیگا خواهد بود و برای کسب کفش طلای اروپا نیز با باس دوست به رقابت می پردازد. مسی در 48 دیداری که برای بارسا به میدان رفته است 49 بار موفق به گلزنی شده است و در صورتی که برای پنجاهمین بار موفق به گلزنی شود برای پنجمین فصل در دوران فوتبال خود به این آمار خارق العاده خواهد رسید. ضلع سوم این مثلث، نیمار در فصل جاری در امر گلزنی موفقیت چشمگیری نداشته است و تنها 15 بار برای این تیم به گل رسیده است اما با 19 پاس گلی که ارسال کرده است از این حیث بهترین آمار را در قیاس با مسی و سوارز داشته است.

1899