گزارش سایت فیفا از پیروزی شیرین ایران برابر سوئیس و اولین صعود به نیمه نهایی

گزارش سایت فیفا از پیروزی شیرین ایران برابر سوئیس و اولین صعود به نیمه نهایی

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی در باهاما در حالی به مرحله نیمه نهایی رسید که برای نخستین بار در تاریخ این بازیها چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی از چهار قاره مختلف هستند.

به گزارش وب سایت نود، در حالیکه تیم پرتغال مدافع عنوان قهرمانی از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند، ایران با پیروزی شیرین در مصاف با تیم قدرتمند سوئیس برای اولین بار به نیمه نهایی بازی های جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد. در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر  سوئیس و حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابتها، سایت فیفا در گزارشی به لحظات به یاد ماندنی جام جهانی اشاره کرد و از دیدار ایران و سوئیس هم به عنوان یکی از دیدارهای خاطره انگیز در تاریخ مسابقات فوتبال ساحلی نام برد. در ادامه گزارش سایت فیفا را می خوانید.

با پیروزی شیرین و لذت بخش ایران برابر سوئیس که در وقت های اضافه بازی به دست آمد، این کشور آسیایی برای نخستین بار در تاریخ این تورنمنت به نیمه نهایی رسید تا در این مرحله به مصاف تیم قدرتمند و با سابقه تاهیتی برود. این در حالیست که برنده این دیدار در فینال مسابقات باید به مصاف برنده بازی برزیل (قهرمان چهار دوره این رقابتها) و ایتالیا برود.

پیمان حسینی قهرمان اسطوره ای ایران

علی ناظمی بازیکن ایران که در وقت اضافه بازی برابر سوئیس گل چهارم و پیروزی بخش تیمش را زد، و باعث صعود ایران به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی شد، نام خود را در تاریخ فوتبال ساحلی ایران جاودانه کرد. اما آنچه که حتی با مطالعه گزارش کامل بازی ایران و سوئیس متوجه نمی شوید، نقش تعیین کننده و غیرقابل انکار پیمان حسینی دروازه بان ایران در کسب پیروزی برابر سوئیس است. حسینی در وقت اضافه بازی چهار پنج موقعیت مسلم گلزنی را از قرمزپوشان سوئیس گرفت. حسینی در یکی دو صحنه با حرکات آکروباتیک موفق شد دروازه ایران را نجات داده و صحنه های بسیار دیدنی و تماشایی را خلق کرد.