پوچتینو: تاتنهام هنوز هم برای قهرمانی می جنگد

پوچتینو: تاتنهام هنوز هم برای قهرمانی می جنگد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تاتنهام باوجود شکست مقابل وستهم اذعان کرده تیمش همچنان برای قهرمانی می جنگد.

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو پس از شکست ۱-۰ تاتنهام مقابل وستهم که باعث شد اختلاف این تیم با چلسی همان ۴ امتیاز باقی بماند و شانس قهرمانی کمتر شود ضمن ابراز ناامیدی از این نتیجه تاکید کرد تیمش تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی تلاش می کند. 

پوچتینو پس از بازی به Sky Sports گفت:

از این نتیجه ناامید شدیم اما همچنان برای قهرمانی می جنگیم. حالا باید منتظر نتیجه بازی چلسی باشیم و سپس سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی می ماند. فکر کنم همه می دانند که با این شکست رسیدن به چلسی سخت تر شد اما همیشه باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. همه بازیکنان ناامید هستند اما این شرایط گاهی اوقات در فوتبال رخ می دهد. باید برای بازی بعدی آماده شویم. 

در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما موقعیت خاصی خلق نکردیم. در نیمه دوم انرژی بازی مان کم شد و فضای بیشتری به حریف دادیم. زمانی که برای قهرمانی می جنگید نباید چنین گل هایی دریافت کنید. وستهم پس از گل با سیستم تدافعی تری بازی کرد و کار ما دشوار شد. ما یک مقدار بدشانس بودیم و فکر نمی کنم حق مان شکست بود. 

پوچتینو درباره این حرف کارشناسان که تاتنهام نتوانست با فشار ناشی از حضور در کورس قهرمانی کنار بیاید گفت: 

در فوتبال بحث هایی وجود دارد که باعث خنده من می شود. ما پس از ۹ پیروزی پیاپی در لیگ به استقبال بازی با وستهم رفتیم. هفته ها بود که مردم درباره فشار روی ما صحبت می کردند اما با این حال پیروز می شدیم. شاید شما شکست می خورید چون نمایش بدی داشتید. می توانید دلایل زیادی برای این شکست پیدا کنید. حقیقت این است که نتوانستیم گل بزنیم و برای همین باختیم. 

۲۰۳۱