پیش بازی بایرن مونیخ - دارمشتات؛ آخرین فرصت دارمشتات برای فرار از سقوط

پیش بازی بایرن مونیخ - دارمشتات؛ آخرین فرصت دارمشتات برای فرار از سقوط

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سی و دوم بوندس لیگا بایرن مونیخ به مصاف دارمشتات قعر جدولی می رود.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ از ساعت 18 روز شنبه در هفته سی و دوم بوندس لیگا با دارمشات بازی خواهد کرد. این دیدار به میزبانی بایرن مونیخ و با قضاوت گیود وینکمان برگزار خواهد شد.

وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ هفته قبل پنجمین قهرمانی متوالی خود در بوندس لیگا را مسجل کرد و این دیدار به نوعی برای آن ها تشریفاتی محسوب می شود. با توجه به حساس نبودن این بازی برای بایرن مونیخ انتظار می رود آنچلوتی در این بازی تغییراتی نسبت به بازی های قبل در ترکیب تیمش ایجاد کند و بیشتر به بازیکنان جوان بازی دهد. خاوی مارتینز، کینگزلی کومان و مانوئل نویر به صورت قطع این بازی را از دست داده اند.

بازی مقابل بایرن مونیخ آخرین شانس دارمشتات برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای فرار از سقوط خواهد بود. دارمشتات هفته گذشته موفق شد فرایبورگ را شکست دهد و 24 امتیازی شود. آن ها هم اکنون فاصله ای 9 امتیازی با رده شانزدهم جدول دارند و در صورت باخت یا کسب مساوی در این بازی، سقوط این تیم به بوندس لیگا 2 قطعی می شود.

نکات ویژه بازی

• دو تیم قبل از این هشت بار با هم بازی کرده اند که دارمشتات در 7 بازی متوالی آخر شکست خورده است.

• بایرن مونیخ در تاریخ بوندس لیگا 3400 امتیاز بیشتر از دارمشتات کسب کرده است (محاسبه با سیستم 3 امتیاز برای هر برد).

• تنها را زنده ماندن شانس دارمشتات برای فرار از سقوط کسب برد در 3 بازی باقی مانده و ناکامی تیم های بالاتر است.

• روبرت لواندوفسکی در آستانه زدن دویست و پنجاهمین گل خود در بوندس لیگا است. این مهاجم لهستانی که در این فصل 28 گل به ثمر رسانده می تواند در بازی مقابل دارمشتات (دویست و بیست و پنجمین بازی در بوندس لیگا) به این رکورد دست یابد. در تاریخ بوندس لیگا فقط گرد مولر با انجام بازی های کمتر به این رکورد دست یافته است (192 بازی).

• لواندوفسکی به تنهایی در این فصل بیش از مجموع تیم دارمشتات گلزنی کرده است (28/26) و همچنین تعداد گل های زده این بازیکن در بوندس لیگا از مجموع گل های زده دارمشتات در تاریخ بوندس لیگا هم بیشتر است (149/138).

• بایرن مونیخ با 65% مالکیت و میانگین 721 پاس در هر بازی بهترین تیم بوندس لیگا در این زمینه ها بوده است. دارمشتات با 41% مالکیت و 306 پاس در هر بازی بدترین تیم بوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899