کمپانی: ارزش های بالای پپ باعث شده خیلی ها از ناکامی او خوشحال شوند

کمپانی: ارزش های بالای پپ باعث شده خیلی ها از ناکامی او خوشحال شوند

وبسایت رسمی برنامه نود - کمپانی به تمجید از سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، وینسنت کمپانی مدافع بلژیکی منچسترسیتی که در هفته های اخیر دوباره توانسته در ترکیب اصلی سیتیزن ها خودنمایی کند، در مصاحبه اخیرش با اسکای به تمجید از سرمربی اسپانیایی سیتی پرداخته و معتقد است ویژگی های فنی این سرمربی او را خاص کرده است:

توانایی ها و ارزشی های فنی و تاکتیکی گواردیولا چیزی است که تا به حال مشاهده نکرده بودم و تصور می کنم به همین دلیل خیلی ها از ناکامی وی خوشحال می شوند. بعد از آن همه موفقیت طبیعی است که اگر یک فصل قهرمان نشوید، همان افراد بخواهند روی آن تمرکز کنند و از این طریق خبرساز شوند.

من در فوتبال با افراد کلاس جهانی زیادی کار کرده ام، همگی آن ها کیفیت هایی داشته اند ولی گواردیولا واقعاً خاص است. این فصل شرایط آن طور که می خواستیم، محقق نشد ولی مطمئنم با فرصت دادن به او و کمی شانس بیشتر، پپ قادر است اتفاقات بسیار خوبی را در این باشگاه رقم بزند. در هیچ تیمی، مثل این تیم، این قدر در زمینه پرس خوب نبوده ایم، همین طور درباره تصاحب توپ. اگر آن لحظات سرنوشت ساز در بازی به نفع ما رقم بخورد و پیشرفت کنیم، فاصله مان با موفقیت خیلی زیاد نیست.

پیشرفت را در تیم احساس می کنم، اکنون از تملک توپ لذت می بریم و می توانیم کنترل بازی را در دست بگیریم. حالا باید فقط سعی کنیم در زمینه خلق موقعیت و گل نخوردن بهتر عمل کنیم. ما پیشرفت کرده ایم و این تیم به تیمی خاص تبدیل می شود.

1878