پیش بازی منچسترسیتی - کریستال پالاس؛ سیتیزن ها تنها به پیروزی می اندیشند

پیش بازی منچسترسیتی - کریستال پالاس؛ سیتیزن ها تنها به پیروزی می اندیشند

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به سه امتیاز خانگی مقابل کریستال پالاس چشم دوختند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس از هفته سی و ششم لیگ برتر در ساعت ۱۶ روز شنبه به مصاف یکدیگر می روند.

منچسترسیتی در حالی پای به این بازی می گذارد که پس از توقف غیرمنتظره در خانه میدلزبورو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به سه امتیاز این بازی نیاز حیاتی دارد. از طرف دیگر کریستال پالاس باوجود اینکه در هفته های اخیر در خانه چلسی و لیورپول به پیروزی رسیده پس از قبول دو شکست پیاپی با روحیه خوبی به اتحاد نمی آید. گواردیولا که تیمش هفته گذشته با گل لحظات پایانی گابریل ژسوس از شکست مقابل میدلزبورو گریخت در ۴ بازی خانگی اخیر خود تنها به یک پیروزی دست یافته تا  همین اهمیت بازی با کریستال پالاس را بیشتر از قبل کند. 

سیتی با ۶۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و برای حفظ فاصله با منچستریونایتد و آرسنال و کسب سهمیه لیگ قهرمانان به دنبال شکست تیم سم آلاردایس است. پالاس هم با ۳۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد تا باوجود نتایج خوب در هفته های اخیر هنوز خطر سقوط را احساس کند. 

آخرین اخبار دو تیم

سیتی در این بازی آگوئرو، سیلوا و استونز را در اختیار نخواهد داشت. یحیی توره که هفته پیش مقابل میدلزبورو بازی نکرد ممکن است در این بازی به ترکیب سیتی بازگردد.

یوهان کابای که بازی هفته پیش کریستال پالاس را به دلیل مصدومیت از دست داد ممکن است به بازی روز شنبه برسد. 

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و ارقام دو تیم

منچسترسیتی در ۱۲ بازی از ۱۳ بازی اخیر خود مقابل کریستال پالاس پیروز شده است. 

سیتی در ۳ بازی خانگی اخیر خود مقابل پالاس حداقل ۳ گل بثمر رسانده است. 

سیتی در ۹ بازی خانگی اخیر خود شکست نخورده است. 

پالاس در ۳ بازی اخیر خود در اتحاد گلزنی نکرده است.

کریستین بنتکه در ۷ بازی خود مقابل منچسترسیتی موفق به گلزنی نشده است. 

پیشبینی Who Scored از نتیجه بازی: منچسترسیتی ۳-۰ کریستال پالاس

۲۰۳۱