زیدان: در رئال مادرید اگر پیروز نشوید، به خانه فرستاده می شوید؛ رونالدو به توپ طلای دیگری نزدیک است

زیدان: در رئال مادرید اگر پیروز نشوید، به خانه فرستاده می شوید؛ رونالدو به توپ طلای دیگری نزدیک است

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل گرانادا حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید، فردا شب از هفته 36 رقابت های لالیگا، میهمان تیم گرانادای 19 جدولی است که تقریباً سقوط آنها مسجل شده می باشد. زیدان در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

باید در ذهن خود فرو کنیم که این مسابقه مهمی برای ماست و اگر فکر کنیم که بازی آسانی خواهد بود، اشتباه کرده ایم. بازی های زیادی باقی نمانده و می دانیم که سه امتیاز این مسابقه قطعاً حیاتی خواهد بود. سعی می کنیم بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم و مثل همیشه تمام توان خود را درون زمین به کار بگیریم. گرانادا چیزی برای از دست دادن ندارد و همین مسئله بازی را سخت تر می کند. آنها مقابل رئال مادرید قرار می گیرند و چند بازیکن با کیفیت دارند. می توانیم بگوییم که فصل بدی داشته اند چون سقوط کرده اند اما تیمی هستند که در طول فصل نشان داده اند سزاوار حضور در رقابت های لالیگا می باشند. به خوبی برای مسابقه آماده خواهیم شد و بهترین بازی ممکن را ارائه خواهیم کرد.

مصدومیت مدافعان:

فابیو فردا با ما خواهد بود. په په خوب به نظر می رسد و فکر می کنم هفته آینده باز خواهد گشت، اما فردا بازی نخواهد کرد. واران دوباره کمی احساس ناراحتی می کرد اما چیز جدی نیست، فقط نمی خواهیم در مورد هیچ بازیکنی که احساس ناراحتی می کند ریسک کنیم.

فصل 2016/17:

هنوز چیزی فتح نکرده ایم. ممکن است عناوینی فتح کنیم، یا نکنیم. تنها چیزی که می دانیم این است که باید به کار های روزمره خود تا آخرین دقیقه از آخرین مسابقه ادامه دهیم. این کاری است که می خواهیم انجام دهیم، بیشتر از آن نمی دانیم چه خواهد شد. نگران نیستم. این واقعیت که با تواضع و احترام نسبت به حریفان کار می کنیم را دوست دارم. تا پایان فصل همینطور خواهد بود.

عملکرد وی به عنوان مربی:

سعی می کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. از انتظاراتی که وجود دارد آگاه هستم اما چیزی را تغییر نخواهم داد. می دانیم این باشگاه چطور است، و همه چیز فقط به نتایج بستگی دارد. این باشگاه در قلب من جای دارد، اما می دانم کجا هستم. اگر پیروز نشوید، به خانه فرستاده می شوید، اما این مانع از رؤیاپردازی من و تلاش برای فتح تمام عناوین ممکن و سخت کوشی نمی شود.

من فوتبال را درک می کنم و می شناسم و این مهمترین چیز است. رئیس و باشگاه این شانس را به من دادند که هدایت چنین تیم بزرگی را به عهده بگیرم و من آمده ام که با عطش سیری ناپذیر این کار را انجام دهم. مردم ممکن است عقاید خود را نسبت به من داشته باشند، اما عوض نخواهم شد. روی پیشرفت خود تمرکز کرده ام و این به من انگیزه می دهد، به خصوص حضور در این باشگاه که بهترین اتفاق ممکن در طول دوران حرفه ای ام بوده است.

آیا کریستیانو رونالدو به کسب توپ طلای دیگری نزدیک شده است؟

البته که نزدیک کسب توپ طلای دیگری است. او شایستگی همه چیز را دارد و قبلاً هم توپ طلاهای زیادی برده است، اما به یک توپ طلای دیگر هم نزدیک است. او مورد احترام همه است. تمام هواداران رئال مادرید، باشگاه و مربی. شما یا عاشق کریستیانو می شوید یا نه. هیچ حد وسطی وجود ندارد. خیلی با او صحبت می کنم. او خود را خیلی خوب می شناسد و می داند که تا قبل از این هر سال بیش از 50 بازی انجام می داد اما با تجمع این مقدار بازی، حالا باید کمی استراحت کند. من کسی نیستم که او را کنار بگذارم، اینطور نیست. مثل همه بازیکنانم، خیلی با او صحبت می کنم و گاهی اوقات اگر بخواهیم که با تمام توان به مقطع پایانی فصل برسند، باید به آنها استراحت بدهیم.

4 هافبک:

ما فصل را با یک سیستم شروع کردیم و ممکن است آن را با سیستم دیگری تمام کنیم. همیشه همینطور بوده است. مثلث BBC ستاره های بین المللی هستند، که بازیکنان فوق العاده ای به حساب می آیند، اما واقعیت این است که می توانیم بازی را به یک نحو شروع کنیم و اگر نیاز باشد تعادل بیشتری به تیم ببخشیم. با این بازیکنان می توانید حمله کرده و دفاع کنید، اما اگر تعویضی کنم، تنها برای دفاع نخواهد بود بلکه قصد حمله نیز خواهیم داشت. از BBC و همه بازیکنان راضی هستم. همه آنها خوب کار می کنند. تعداد بازی هایی که خوب نبوده ایم، محدود بوده است. انتخاب تیم سخت است چون همگی بازیکنان بزرگی هستند و عالی کار می کنند. BBC هم فوق العاده کار کرده اند.

موراتا:

او بازیکن رئال مادرید است و خیلی به این باشگاه تعهد دارد و اینجا رشد کرده است.

بنری که در لیگ قهرمانان، مقابل اتلتیکو مادرید به نمایش در آمد:

در همه ورزشگاه ها، بنر های زیادی دیده ام و این بخشی از فوتبال است. این چیز ها همیشه در ورزشگاه وجود خواهد داشت و وقتی علیه شما باشد، اذیت خواهید شد. اما نمی توانید این مسائل را تغییر دهید و برای همه یکسان است.

امباپه:

او فصلی استثنایی داشته است، و هر چیز دیگری که گفته می شود، تنها شایعه است. روی بازیکنانی که اینجا دارم تمرکز کرده ام نه چیزی دیگر. درست نیست که در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت کنیم.

1771