سلتاویگو 0 - 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ با گل زیبای رشفورد

سلتاویگو 0 - 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ با گل زیبای رشفورد

وبسایت رسمی برنامه نود - در دور رفت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد موفق شد مقابل سلتاویگو به برتری برسد.

به گزارش وب‌سایت نود، در دور رفت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد و سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس به مصاف هم رفتند که درنهایت، با تک گل مارکوس رشفورد به برتری رسید.

ترکیب سلتاویگو: آلوارز، مالو، کابرال، رونکالیا، جانی، واس، رادوجا، هرناندز، آسپاس، سیستو، گویدتی

ترکیب منچستریونایتد: رومرو، والنسیا، بایی، بلیند، دارمیان، هررا، پوگبا، فلینی، مخیتاریان، لینگارد، رشفورد

نیمکت: دخیا، ماتا، رونی، مارسیال، اسمالینگ، کریک، یانگ

این بازی در ابتدا با مالکیت سلتاویگو آغاز شد و منچستریونایتد بیشتر دل به ضدحملات بسته بود. ضدحملاتی که روی حمل توپ پوگبا و البته تکنیک رشفورد پایه‌گذاری می‌شدند. هرچه زمان بیشتری از بازی می‌گذشت، تسلط منچستریونایتد بر جریان بازی می‌شد و البته این تیم توانست چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ی حریف ایجاد کند. با این حال طبق روال اکثر بازی‌های این فصل، بازهم این فرصت‌ها با بی دقتی توسط مخیتاریان و لینگارد به هدر رفتند.

دقیقه10: سانتر زیبای بازیکن سلتا در تیر دوم به واس رسید ولی ضربه‌ی سر وی از موقعیتی بسیار مناسب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه21: حرکت انفرادی زیبای رشفورد با حرکت در عرض وی همراه شد. شوت زیبای او به گوشه‌ی دروازه می‌رفت که با مهار زیبای آلوارز به کرنر رفت.

دقیقه31: پاس مخیتاریان به لینگارد رسید ولی ضربه‌ی ضعیف وی در موقعیت تک به تک توسط آلوارز دفع شد.

دقیقه34: پاس زیبای پوگبا که پس از حرکت انفرای او ارسال شد به مخیتاریان رسید ولی وی نیز نتوانست از موقعیتش استفاده کند و ضربه‌اش توسط دروازه‌بان مهار شد.

نیمه دوم این بازی نیز با تسلط میزبان بر توپ آغاز شد و این تیم سعی داشت با مالکیت توپ جلوی خلق موقعیت توسط شیاطین سرخ را بگیرد. 

دقیقه52: ضربه سر آسپاس در محوطه جریمه با فاصله‌ی اندکی به بیرون رفت.

دقیقه59: شوت زیبای سیستو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی رومرو راهی کرنر شد.

درنهایت در دقایقی که شیاطین سرخ دوباره نبض بازی را در اختیار گرفته بودند، ضربه ایستگاهی زیبای رشفورد گل اول منچستریونایتد را به ارمغان آورد.

دقیقه67: ضربه ایستگاهی زیبای رشفورد که روی خطا روی خود این بازیکن به دست آمده بود با عبور از بالای دیوار دفاعی به گوشه‌ی دروازه رفت تا گل اول بازی به ثمر برسد.

دقیقه72: حرکت تیمی زیبای سلتاویگو در نهایت به آسپاس رسید ولی ضربه‌ی این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه75: روی پاس پوگبا توپ به لینگارد رسید ولی شوت سرضرب و محکم این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حوالی دقیقه 80 مورینیو دست به دو تعویض زد. اشلی یانگ و آنتونی مارسیال جایگزین مخیتاریان و رشفورد مصدوم شدند. در این دقایق منچستریونایتد به خوبی روند بازی را کنترل کرد و اجازه‌ی خلق موقعیت خاصی به تیم میزبان داده نشد. مصدومیت اشلی یانگ نیز موجب شد اسمالینگ به جای وی وارد میدان شود.

درنهایت این بازی با برتری 1-0 منچستریونایتد به پایان رسید تا این تیم خود را در موقعیت خوبی برای صعود به فینال استکهلم ببیند.

خلاصه بازی سلتاویگو و منچستریونایتد

1405