فولاد خوزستان یک - پیکان تهران 2؛ بازپخش بازی رفت و اعتراضات سعداوی

فولاد خوزستان یک - پیکان تهران 2؛ بازپخش بازی رفت و اعتراضات سعداوی

وبسایت رسمی برنامه نود - پیکان تهران در آخرین بازی در لیگ شانزدهم میزبان خود فولاد خوزستان را مغلوب کرد تا کار خودروسازان در این فصل با شیرینی برد به پایان برسد. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که نه به لحاظ کسب رتبه های بالای جدول و نه از نظر سقوط به دسته پائین تر حساسیتی نداشت، سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا ضیافت پنالتی ها در خوزستان به سود شاگردان مجید جلالی خاتمه یابد. پنالتی دقیقه 94 سایپا صدای اعتراض مربیان فولاد خوزستان را در آورد و در پایان انتقادات شدیدی نسبت به داوری ابراز داشتند. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید:

فولاد خوزستان یک - پیکان تهران 2

 ایوب والی (36- پنالتی) برای فولاد خوزستان و مهدی شیری (67 و 94- هر دو پنالتی) برای پیکان تهران

ترکیب پیکان:

 ﺭﺣﻤﺎﻥ ﺍﺣﻤﺪﯼ،ﺍﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺻﺎﺩﻗﯽ،ﺳﯿﺎﻭﺵ ﯾﺰﺩﺍﻧﯽ،ﻣﻬﺪﯼ ﺷﯿﺮﯼ،ﺻﺎﺩﻕ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ،ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ،ﺁﺭﻣﺎﻥ ﻗﺎﺳﻤﯽ،ﻣﺎﻫﺎﻥ ﺭﺣﻤﺎﻧﯽ، ﺳﯿﺎﻣﮏ نعمتی،فراز امامعلی، شهریار مقانلو

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، سینا مریدی، ایوب والی، سروش سعیدی، عبدالله ناصری، میثم دورقی، محمود مطلق‌زاده، حمید بوحمدان،بختیار رحمانی، احمد عبدالله‌زاده و اسماعیل شریفات

دقایق حساس:دقیقه 4: ضربه اسماعیل شریفات توسط رحمان احمدی مهار شد.دقیقه 29: ضربه  فراز امامعلی با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 36(فولاد1-پیکان0): تیم فولاد از روی نقطه پنالتی توسط ایوب والی به گل رسید.این ضربه پنالتی با خطای مهدی شیری برای فولادیها به دست آمد.

دقیقه 67(فولاد1-پیکان1): تیم پیکان موفق شد از روی نقطه پنالتی توسط مهدی شیری به گل تساوی دست یابد.

دقیقه 94(پیکان2-فولاد1):پیکان باز هم  از روی نقطه پنالتی توسط مهدی شیری به گل رسید.

پایان بازی پیکان2-فولاد1

خلاصه بازی فولاد خوزستان و پیکان تهران را  اینجا ببینید. 

2081