تراکتورسازی یک - نفت تهران صفر؛ گل ادینیو نوشداروی بعد از نایب قهرمانی استقلال

تراکتورسازی یک - نفت تهران صفر؛ گل ادینیو نوشداروی بعد از نایب قهرمانی استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در اکثر هفته های لیگ در رده دوم جدول قرار داشت، علیرغم پیروزی ثانیه های پایانی برابر نفت تهران نتوانست جایگاه دوم را از استقلال پس بگیرد.

به گزارش وب سایت نود، در دیداری حساس از هفته سی ام لیگ برتر سرخپوشان تبریزی میزبان نفت تهران بودند؛ دیداری که هم تکرار هفته پایانی لیگ پانزدهم بود و هم پیش درآمدی بر فینال جام حذفی که هفته آینده بین این دو تیم برگزار خواهد شد. گل ثانیه های پایانی ادینیو برای کسب عنوان نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی کارساز نبود زیرا استقلال در تهران کار را یکسره کرد و با پیروزی بر سپاهان اجازه نداد تا کار به اما و اگر کشیده شود. در ادامه گزارش دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را می خوانید:

تراکتورسازی تبریز یک – نفت تهران صفر

 ادینیو (94)

تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور سازی به پایان رسید.

گل تراکتور سازی توسط ادر لوسیانو ادینهو در دقیقه 93 به ثمر رسید. 

ترکیب تراکتورسازی:محمدرضا اخباری، سعید آقایی (از دقیقه 74- لوسیانو ادینیو)، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم (از دقیقه 80- محمدرضا مهدی زاده)، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و مهدی شریفی(از دقیقه 64- فرزاد حاتمی)

ترکیب نفت تهران:  شهاب عادلی، رضا علیاری، محمد دانشگر، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی (از دقیقه 69- امیرارسلان مطهری)، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباز زاده، ایمان مبعلی (از دقیقه 73-آندرانیک تیموریان) و فرید محمدی زاده

داور این دیدار به محمد قاضی (31)، وحید حمدی نژاد(32) و آرش رضاوند(45) از نفت تهران و هادی محمدی(32)، هادی محمدی(32)، محمد ابراهیمی(70) و محمد نوری(80) از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. 

صحنه های حساس:

محمد قاضی در دقیقه 4 این دیدار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه این بازیکن با فاصبه از کنار دروازه اخباری عبور کرد. 

کرار جاسم در دقیقه 27 این دیدار از سمت راست زمین مسابقه به محوطه جریمه نفت تهران نفوذ کرده بود که در ادامه با بازیکن نفت برخورد کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

محمد ایران پوریان در دقیقه 37 این دیدار از طریق ارسال کرنر صاحب موقعیت شده بود که توپ با ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه عبور کرد.  

جاسم کرار در دقیقه 45 این دیدار از روی نقطه کرنر صاحب موقعیت شده بود که ارسال این بازیکن را مدافعان نفت تهران از محوطه جریمه دفع کردند. 

ایمان مبعلی توپ را در دقیقه 45 این دیدار به سمت دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که اخباری توانست توپ را دفع کرده و مانع گلزنی بازیکن حریف شود.

هادی محمد در دقیقه 45 این دیدار روی اراسل بازیکن اشتباه دچار اشتباه شده و می تواند گل به خودی شکل بگیرد.

محمد ابراهیمی در دقیقه 58 این دیدار از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی به توپ ضربه زد ولی دروازه تیم میهمان باز نشد. 

اندرانیک تیموریان در دقیقه 76 این دیدار به توپ ضربه زد که در ادامه توپ از کنار دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت.

 حواشی:

حدود 20 هزار نفر از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند. 

در یک اقدام فرهنگی از چند کودک سرطانی تجلیل به عمل آورده شد.

 پیش از شروع دیدار بیشتر بازیکنان تراکتور سازی به سمت نیمکت نفت تهران رفتند. 

لوسیانو ادینهو پیش از برگزاری این دیدار از هواداران تراکتور سازی خداحافظی کرده وفینال جام حذفی اخرین حضور این بازیکن در فوتبال ایران خواهد بود. 

آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم نفت تهران در این دیدار نیمکت نشین است که از سوی هواداران تراکتور سازی مورد تشویق قرار گرفت.

آندرانیک تیموریان هنگام حضور در مین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی از امیر قلعه نویی رخصت گرفت. 

مهدی کیانی هنگام ورود لوسیانو ادینهو به زمین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی، بازوبند کاپیتانی را به بازوی این بازیکن بست. 

2081